Frustraties al om wat een slecht produkt
Ik ben dit apparaat echt zat aan het worden.
Ik heb hieronder geprobeerd per probleem een kopje te maken zodat mensen mij misschien kunnen helpen. De tag in de post zei FlowID dus ik heb eerst zonder https://homey.app/f/ gepost, blijkt na plaatsing dat dit wel moet? Geen idee want na de edit werkt het nog steeds niet. Zou ook wel wat duidelijker kunnen imho.
Ik begrijp de logica kennelijk niet want er werkt echt niks, het lijkt wel een voetbal van €399 met een LED-je er in.
Verwijderen functionaliteit
Eerst verdwijnen alle ondersteuningen waarvoor ik het heb gekocht
- Nest
- NFC.
Elke keer als je een flow hernoemd moet je op elk device je flow opnieuw instellen
Ongehoord ik dacht dat dit object georiënteerd zou werken maar bij mij dus niet.
Hernoemen flows
Nu is het weer dat flows niet hernoemd kunnen worden zonder blijvende schade aan te richten in de werking.
Hernoemen in de weginterface synchroniseert niet naar de app en heeft als resultaat dat je alles moet herprogrammeren waar de flow werd gebruikt.
Inhoud Homey app, web interface en werking
- Hue Motion sensor staat er wel in app en web interface.
- In de web interface zijn al mijn flows weg
- De flows die er wel in staan te zien via de app werken niet.
Hier twee van mijn 4 flows die dus zijn verdwenen en bovendien niet meer werken. Als ik de test knop gebruik dan worden ze doorgegeven maar via de sensor van Hue reageert er niks.
Teveel Hue devices in Google home
Mijn Hue devices zijn via Ikea bridge gekoppeld en dan met de Homey app de bridge gekoppeld.
Ik heb 38 lampen in mijn huis in plaats van 15 Hue lampen.
Aqara smart switches
Een Aqara schakelaar blijft het maar niet doen. Net nieuw uit doos. Deze moet na enige tijd niet gebruikt te zijn wel drie keer worden ingedrukt voordat er weer iets gebeurd.