Update KlikaanKlikuit

Misschien kan je hem via Wetransfer (of zo) delen en hier de link postten @Peter_de_Vos?

Vraag mij of of dat met een gratis account gaat. Volgens mij kun je hier alleen mee versturen en ontvangen. Ik heb hier trouwens versie 4.3.1 liggen van februari 2021. Degene die hem hebben willen kunnen een pm sturen.

Maar we kunnen het proberen:

Geldig tot 21-6-2021

2 Likes

Volgens mij gaaf dat gewoon hoor, en kan iedereen met de link hem downloaden. Meerdere keren dus.
Thx!

1 Like

Bij mij werken de klik aan klik uit units ook niet meer. Ik hoop dat ze snel de update terugdraaien!

Hoe installeer ik deze oude versie na de download?

1 Like

Bedankt voor de info weer wat geleerd

Voor de ACM-LV10 zit er een fix in de versie 7.1.3 Beta. Net geinstalleerd, en hij lijkt nu op het eerste gezicht normaal te reageren vanuit flows. Vannacht voor de zekerheid nog van de stroom houden, morgen een dagje aankijken.

[Update] Ondertussen dagje verder en alles lijkt nu prima te werken, yay!

Hoi ik heb de flows voor ASUN 650 nu even aangepast door omhoog na een paar seconden weer omhoog te doen en omgekeerd. Net als bij een kaku AB.
Wellicht kan/moet ik ze over een poosje weer op stil zetten

Ik heb hier ook problemen met de ASUN-650 modules als garagedeur openers. Na de 7.1.4 update spiegelde de werking van op / neer opeens.
Dit was onder ‘geavanceerde instellingen’ ook niet meer om te draaien, dit maakte geen verschil meer.

Goeie tip van iedereen om automatisch updaten uit te zetten.

Ik ben ook één van de weinigen maar bij elkaar zijn het er toch veel :frowning:
Heb het gemeld met diagnostisch rapport en wordt goed op de hoogte gehouden maar het begint nu toch te lang duren voor een verkeerde update.
Heb hier 5 rolluiken werken met de asun 650, nu niet meer dus :angry:

Goedemorgen,

Mijn ACDB-6500BC gong lijkt ook niet meer te werken, maar ik zie dat deze nog niet genoemd wordt in het forum.
Hebben meer mensen hier last van?

Bedankt!

Nog steeds niet opgelost, las elders dat Athom gegarandeerd heeft dat het wel weer ging werken, maar duurt toch lang. Ik heb nog niet gelezen wat de achtergrond is van het droppen en/of kapot gaan van ‘de moeder van alle homey-devices’ zoals we de ‘oude’ KaKu-serie wel mogen noemen denk ik.
App update uitgezet en versie 4.3.1 die hier ergens gepost is geïnstalleerd en dat werkt (Met wat waarschuwingen over missing titleformatted of zo.)

Same here. Heb een aardige wat WAF verspeeld met AWST-8802 (Dubbele wandschakelaars) die eerst omdraaiden, dan weer helemaal niks doen. Heb zelfs een flow aangemaakt voor een dagelijkse herstart, omdat na een reboot e.e.a. weer leek te werken, maar zelfs dan ging 's avonds het licht niet meer uit omdat de signalen van de schakelaars de flows niet meer triggerden.
Nu dus maar die 4.3.1. versie geïnstalleerd, en wachten op een werkende, stabiele versie.

Wij ook last van, heel irritant dat na een update het niet meer werkt.

Hallo Peter, kan je deze svp nog een keer delen of mij emailen?
nl.klikaanklikuit-431.zip

De Wetransfer link is verlopen nl.

Alvast bedankt!

Cor Zijlstra
cor@zijlstrahome.nl

Hoi Cor,

Deze moet het nog doen:

Groet,

Peter

1 Like

Ik had maar eens een lijntje uitgegooid hoe het staat met de update. Er is inmiddels een test versie. Bij werkt het weer naar behoren.

getest:
1* ACDB-8000AZ - 70278
2* ACC-2300 - 70181
3* PA3-1000R - 70026

Helaas

In versie 7.1.6 werkt de ASUN weer zoals het hoort.