Het werkt weer sinds deze morgen.
Lijkt nog niet 100% stabiel.
Bij mij nog niet. Heb de reparatie optie gebruikt in Homey van een van de lampen om verbinding te leggen met Hue. Inloggen op de site van HUE gaat in eerste instantie wel, maar bij de melding “Log in met je account” blijft ie hangen. Moeten we nog iets anders doen om Hue weer te verbinden met Homey?
Je hoeft juist helemaal niets te doen, je kunt ook niets doen. Blijkbaar werd/wordt door Philips al het Hue cloud dataverkeer vanuit Homey cloud ge’rate-limit’.
Het is wachten totdat dat gefixt wordt.
Hier nog steeds niet.
Kan de lampen installeren tot de rechten op de Hue bridge, ik was hoopvol, en dan terug in de Homey app nog steeds Rate Limited error.
Ik probeerde je te helpen, maar je reageert niet eens op mijn vragen op jouw post in het topic hieronder…
Enkel hier gaan klagen gaat dan niets oplossen is mijn ervaring ![]()
Graag niet hier reageren, maar in jouw topic, thx
Hier nog niet
Ik ga er vanuit dat er nog steeds aan een oplossing gewerkt wordt?!
Want hier ook nog steeds geen verbetering, blijft in de rate limited foutmelding staan…
Ligt er nu weer uit. Driehoekjes met uitroepteken heeft het weer overgenomen
Zie titel van topic, dit gaat niet over de Pro.
Mijn reactie is op een bericht die in de topic stond die ik zelf geopend
Dat bericht heb jij , als ik het goed zie verplaatst naar dit topic.
Ik heb dus niet in een verkeerde topic gereageerd maar het bericht is naar een andere topic verplaatst
klopt,
jouw topic ging over Pro
Deze:
en de deleted van Robert er onder gingen over de Bridge …
vandaar verplaatst want die horen niet in jouw topic.
jij hebt een ander probleem dan de Homey Cloud gebruikers.
Volgens mij gaat het probleem over de hue bridge Wat zowel bij de Homey bridge als Homey pro voorkomt
Homey Cloud gebruikt een andere methode om met de Hue bridge te communiceren dan Homey Pro. En alleen het Homey Cloud gedeelte is stuk.
Ik denk dat de mensen van Homey lekker een vrijdagmiddagborrel hebben en denken dat het wel na het weekend komt…
of ze hebben de HUE engineers niet kunnen overtuigen en die houden vast aan rate limiting die voor de geboden oplossing onvoldoende is.
Ik denk dat Athom het niet kan op lossen behalve als HUE een per Homey (Cloud) user rate limiting gaat doen ipv per integratie (dus voor alle Homey Cloud gebruikers in één.)
Laten we niet vergeten dat de manier waarop Athom voor Homey Cloud gebruikers de Hue Bridge aanspreekt een manier is die daar eigenlijk niet voor bedoeld is, namelijk via de Hue “remote access” API.
Die is vooral bedoeld om buitenshuis bij de Hue Bridge te kunnen, maar het is eigenlijk de bedoeling om zoveel mogelijk de Hue Bridge lokaal aan te spreken, wat in principe met Homey Bridge zou moeten kunnen.
op dit moment kun je een Homey met HUE gebruiken zonder een Homey Bridge,
ik weet niet of die keuze vanuit Homey of Signify Hue komt.
Volgens mij profiteren beide er van, ik zie niet in waarom Hue daar zou moeten tegenwerken.
Maar Athom kan er natuurlijk voor kiezen de Hue Remote integratie die jij als oneigenlijk gebruik bestempeld uit de App te verwijderen en alleen HUE-Zigbee devices via de Homey Bridge aan te bieden.
Dat zal Athom geweest zijn, want voor hun is het voordeel om het op deze manier te doen veel groter.
Ik zie het niet als tegenwerken, ik zie het als beschermen van je andere gebruikers. Dat is waarom rate limits bestaan.
Technisch gezien kan Homey Bridge ook lokaal de Hue Bridge aanspreken, dat is waar ik op doelde.
Ik hoop dat er snel een oplossing komt, want we kunnen nu al 3 dagen geen normaal gebuik maken van de homey premium icm de phillips hue
Hier inderdaad jammer genoeg ook nog steeds de error code (rate limited) Bij Homey Bridge icm Philips Hue Bridge