Thnx ik heb op restart gedrukt. Hopelijk gaat het zo weer werken.
Ik weet niet hoe lang dat duurt totdat het opnieuw is opgestart, maar er is nog niets veranderd. Nog steeds rate limits.
Alles herstart maar geen resultaat enkel “rate limit” zowel bij bestaande lampen en toevoegen nieuwe, hopeloos dit.
Mij mij ook!
Niet zo lang… een minuutje ongeveer Maar ik denk dat we eerst tot morgen moeten wachten totdat de boel weer automatisch gereset is ![]()
Hier nog geen effect, ook niet na een restart
Hier hetzelfde. Ik heb de Homey Bridge. Sinds paar dagen kan Homey de Hue bridge niet vinden. Homey kan ook niet meer inloggen bij Hue bij reparatie pogingen. Bij mij is niks veranderd. Het lijkt of er iets bij Hue is veranderd… Ik heb de Hue bridge ook uit-en-aangezet. Ik heb Homey cloud opnieuw opgestart. Hue werkt wel, maar is niet te bedienen vanuit Homey.
je Post verplaatst, andere Topic is over iemand met een Homey Pro 2023, dat is totaal wat anders.
Hier werkt alles weer.
Nog steeds geen fix. Waardeloos systeem. Ik ben een tijdje terug naar Homey overgestapt vanwege de betrouwbaarheid en stabiliteit, want ik zat geheel op Google Home… Nou, dit is wat ik er voor krijg. Mag hopen dat het voor het weekend sowieso is opgelost.
Hue-app in de Homey verwijderd, dan zijn ook alle lampen weg. Daarna Hue app weer toegevoegd en de lampen weer gevonden.
Kan zelf niet anders zeggen dat ( mijn ) Homey zeer onbetrouwbaar is en gewoon waardeloos.
20 keer per dag offline.
Flows die regelmatig niet volledig worden uitgevoerd.
Nooit gedacht toen ik Homey kocht dat huis automatiseren zoveel gezeur zou opleveren
Bedoel je Homey Bridge? of heb je een Homey Pro? Dit Topic gaat namelijk over Homey Cloud en de officiële integratie met de Philips HUE.
Ja alle lampen weg en opnieuw toevoegen… Dan ben ik zeker ook alle flow’s kwijt… Moet een betere optie zijn?
Net gedaan inderdaad alles weg… en kan de lampen nu niet opnieuw toevoegen.
Dat is eigenlijk het laatste dat je moet doen, het verwijdert alle apparaten en dus moeten alle flows na opnieuw toevoegen gerepareerd worden.
Ja leuk, krijg nog steeds rate limits.
Alle flows werken gewoon zonder reparatie.
Zelf de Homey pro maar de ellende bij mij zit het meest in de hue app en het regelmatig offline zijn van de Homey
Hier ook de app en alle lampen verwijderd. Nogsteeds geen mogelijkheid om opnieuw toe te voegen. limited rate.