[APP][Pro] HomeKit Controller voor Homey (NL)

Seen it, fixed in next update.

Number and range flow needed for this is underway

2 Likes

Great work with the app. I installed it this morning (got my homey pro yesterday) and I already have my entire Velux (Netatmo with KLA 300 and KIX 300) system up and running. The system does need several minutes before the data comes in but it works great. Thank you for this great app.

EDIT: looking forward to the update where I can make flows with the windows and blinds. Temperature, CO2 and humidity sensor is working great and is already capable of flows

Hello Martin,
I am using the Aqara Dual Relay Module T2 with this App
With the last update the second relay became visible in the capabilities. (Before only one)
Unfortunately both relays are not available in the flow cards.

hee Eric, kan je naar Homey developer tools gaan en dan devices, zoek je Aqara device en post de capabilities als je wilt… ook graag screenshot van het device zelf (alle device property screens graag)

Hallo Martin,

Is dit wat je wilt zien ?

capabilities okay, van het device graag screenshots van device zelf niet van de settings… zoals onder en van allemaal behalve de timeline

Hallo Martin,
Hierbij de gevraagde afbeeldingen



1 Like

Hi, maybe there is a chance to add EVE Thermo?

Hoi Martin,

Mocht je de typefout onderhanden nemen, ik zie ook iets raars in de percentages van alle Velux apparatuur. Namelijk, zoals je ook kan zien in de screenshot van Stavorinus) laten de sensoren en dakraam percentages het verkeerd zien. De waardes staan namelijk als 0.44 uitgedrukt en dat dient 44% te zien. Maar Homey laat dit zien als 0.44%. Hetzelfde is het geval bij de dakramen. De position van 7% is namelijk dat het dachtraam dicht is maar het ventilatierooster staat dan open. Homey laat dit echter zien als 0,07%.

Indien het Homekit over IP is dan wordt het als thermostaat waarschijnlijk al ondersteund. Gewoon even proberen.

wil je eens met 1.1.14 testen?

Veranderingen:

seconden in motion active/inactive
IF AND THEN flows voor numerieke properties
veel andere fixes.

Wil je eens 1.1.14 test versie proberen?

CaptTM

18d

Hello, it is a Sony TV A95K with homekit support should I remove it?

Wil je nog eens proberen met 1.1.14

Hoi Martin, de luchtvochtigheid staat nu goed en is ook in flows te gebruiken. De dakramen en rolgordijnen zijn nu ook in percentages correct. Alleen kan ik deze niet gebruiken in flows.


Enige waardes die in Flows zichtbaar zijn is “update device properties” en de enige waarde is “identify device” en die kan ik dan op “on” zetten

EDIT: vanuit de device view kan ik hem wel bedienen, echter niet in flows.

Kun je me een screenshot sturen van de THEN flow kaarten die je ziet bij het device?

bedoel je deze?

Idd. Click eens op de tweede, staat ie daar niet tussen?

Helaas werkt het niet, de applicatie ziet Eve Thermo niet. Misschien als de update voor Matter over een paar maanden uitkomt, zal deze beginnen…

Thanks, ik had er niet over nagedacht dat twee hetzelfde ogende kaarten andere inhoud zouden hebben. Thanks hier kan ik mee uit de voeten. Je bent een held!

Ik denk dat ie op basis van Thread is.