[APP][Pro] HomeKit Controller voor Homey (NL)

Hi Jevgeni, could you PM me your log?

You might have to remove pairing from your humidifier…

Hi Martin, I saw this error messages also when I was adding a new FP2, but the device was added and was working.

Martin,
uitstekend werken met de app.

Ik heb een thermostaat die compatibel is met HomeKit.
maar vraagt om een pincode wanneer ik probeer toe te voegen via de Honekit-controller…
gesproken met de fabrikant (Hive Heating) en de uitgelegde Hive gebruikt geen pincode om toe te voegen aan homekit.

Is er een manier om deze pincodestap in de HomeKit-controller-app te omzeilen?

Bedankt!!


Dit is een bridge, die geeft toegang tot andere devices schat ik zo in. Die support ik (nog) niet, maar wel interessant dat je geen pincode nodig hebt, moet ik naar kijken, op dit moment iig niet mogelijk

That is weird actually as pairing needs a couple of handshakes to be succesful :open_mouth:

LOG: How i can do it?
remove pairing: i did it 2 times. Same error.

goto my App settings, log, copy clipboard.

bedankt Martin, dat waardeer ik

code 6 means it is already paired, really would like to see the log of either Jevgeni or Michel.

676eff44-09f0-46ab-9d9f-c9ab86e3dae0

Bij deze.

Hi Michel, Diagnostic is vaak goed als het probleem net is opgetreden, maar na een tijdje is het drama :expressionless:

weet niet hoe lang geleden de pairing was, maar zou je eens naar naar de app settings kunnen gaan en dan op log tab. copy clipboard, die gaat een tijd langer terug… en die aan me via PM…

bedankt voor je hulp!

wil ik graag doen maar ik probeerde je een PM te sturen maar ik krijg een melding dat het aantal karakters te groot is om te sturen in dit forum?

Had ik ook. Dus je zult er een paar moeten deleten.

Hi

What is the Pin when i try to connect a device?

Thnx
Angelo

Should be on the device you try to pair (usually around the QR code).

Hi Martin, it happens sometimes that the FP2 data is not updated in Homey. This morning one of my FP2 had the data from 12 hours ago in Homey, after a restart of the app only the lux was updated but zones were not. I have send you the log file

1 Like

Was er een ander event (bv Homey fw upgrade of restart?)

Nee volgens mij niet, de lichten gingen niet aan vanmorgen, toen ik in de app keek was de laatste update van 12 uur geleden. Toen heb ik de app gerestart maar toen werd alleen de lux aangepast maar de kamer bezetting niet.

Er zit waarschijnlijk een timing issue tijdens start van de app, en soms gaat hetzelfde niet goed als de . Ik denk dat ik dat in 0.0.17 opgelost heb. Die komt binnenkort in test.

Welke FP2 gaf issues? WK ? Daar moet het al eerder fout gegaan zijn lijkt het…zie geen meldingen in de log uberhaupt over deze sensor…

1 Like

Ja klopt de WK gaf de problemen.