Wat zeggen deze foutmeldingen na update Google Chromecast 5.1.0

Ik krijg veel foutmeldingen na update Google Chromecast 5.1.0, maar wat zeggen ze? Wat betekenen ze of wat is er aan te doen?

1 Like

Die “foutmeldingen” zijn niet gerelateerd aan de Google Chromecast app, maar aan de Lokatie en Aanwezigheid app. Het zijn geen dingen waar je je zorgen over hoeft te maken.

Dat hoor ik graag. Dank je :+1:

Weet iemand wat dit betekent? Of wat er aan te doen is?

Deze flows werken niet meer :disappointed:

Is kennelijk een Hue probleem: Philips Hue with bridge not reliable with HomeyScript and Homey v2.1

Dit betekend een ander onderwerp!

Als het een niks met het ander te maken heeft wel ja

Moet ik even goed gaan lezen …

Je originele vraag over de foutmelding heeft ook al niks met Chromecast te maken!

Dat weet je pas als je dat weet - waarom reageer je überhaupt als je niks toevoegt?

Moderator sluit deze topic maar, op deze manier heeft dit geen zin

Ik vermoed dat Roco… je probeert te wijzen op de forum regels en -etiquette. Als je die doorneemt zul je zijn reactie begrijpen, en zul je ontdekken waar de “ergernis” zit :wink:
Succes

Zoals @Peter_Kawa aangeeft

Onder de foutmelding had in je tijdlijn net zo goed kunnen staan dat Karel thuis kwam… Wat was de titel dan geworden?

Ik neem aan dat je dus Lokatie en Aanwezigheid App voor Homey | Homey gebruikt zoals Robert aangeeft? Heb je de ontwikkelaar al gevraag? Of bij Athom support gemeld? (Mocht het Homey gerelateerd zijn)

Omdat persoonlijke problemen topics (vaak geopend met direct klachten dat er vele problemen ondervonden worden) meestal niet lang bijdragen aan langdurige hulp voor de community of het terugvinden van jouw probleem en de daarbij gevonden oplossing houden we het graag bij één onderwerp per topic.

Zoals je zelf aangeeft, je weet pas of het gerelateerd is als je dat weet.

Omdat er dus eigenlijk geen duidelijk onderwerp is stel ik voor dat je voor het volgende issue een goede titel bedenkt en sluit ik dit topic zoals je gevraagd hebt.