Arkay
April 30, 2025, 3:17pm
1
Sinds naar het lijkt de een na laatste homey pro SW update geeft de stroomuitlezing op mijn SP240 units een waarde aan die een factor 1000 te hoog is. Het weergegeven vermogen, voltage en de energie waarden kloppen wel. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Je kunt het beste na een herstart van Homey, de INNR-app opnieuw starten. Dan zijn de waardes weer normaal.
Zie ook:
I have been in contact with INNR’s support desk (and to a lesser extent with the INNR Homey app developer) over the last four months on two issues with all of my SP240 plugs:
Homey stops reporting power measuring data after unplugging the SP240 plug (on/off function still works). A re-pair is required in Homey to re-enable the power measuring reporting;
After every restart of Homey, the current value displayed by Homey is 1000x higher than the actual value reported by de SP240 plug. Again, re-…
En:
Wat betreft het amperage: na een herstart van Homey (bijv. na een firmware update), zijn bij mij de waardes een factor 1000 te hoog. Dit is een bekend probleem met bepaalde firmware-versies van de stekker. Je kunt dit (tijdelijk) oplossen door de INNR-app op Homey te herstarten. Daarna zijn de A-waardes weer normaal. Deze work-around werkt tot aan de volgende herstart van Homey.
Wat betreft de Insights over tijd: Homey aggregeert/middelt de waardes over tijd. Het kan zijn dat je daardoor pieken…
Arkay
May 10, 2025, 4:00am
3
Dankjewel SunBeech! Dit bleek inderdaad het euvel.