Philips Hue crasht dagelijks

Je kunt ze uitzetten, maar kan dat zonder de op die manier genoemde factory reset?

Volgens mij moet je dan een reset doen en dan je backup terug zetten.

@Patrick_Ruitenbeek ben benieuwd of issue is opgelost.

Je bent niet de enige :D:D

Update draait nu (2+ uur) so far so good, want doorgaans had ik al weer een crash te pakken van de Hue app.
Fingers crossed.

Ja, je kan de vink uitzetten ook zonder reset, je blijft echter wel het experimentale versie behouden tot er een stable release is die hoger is.

1 Like

Dat is een duidelijk antwoord :slight_smile:

Dan mogen ze de tekst wel aanpassen, want er staat nog steeds dat je niet terug kan zonder factory reset. Beetje verwarrend nu.

Laatste update.
Tot zover lijkt alles weer volledig te werken.
De experimentele firmware update van Homey lijkt voor alsnog alles opgelost te hebben.

Happy me.

1 Like

Mooi te horen dat het werkt nu. Ik word er helemaal gek van.
Maar ik wil liever geen experimentele updates installeren op homey. Dus ik wacht op de final versie.

Ah, ik dacht dat ik de enigste was eigenlijk. Had maar een reboot app flowtje gemaakt om het β€˜op te lossen’. Fijn dat het in de volgende release weer gepatched is.

Tot nu toe werkt het met de experimentele update feilloos.
Ik zag dat er weer een nieuwe experimentele update is, versie 4.2.0-rc.14, deze heb installeer ik nu niet, versie 4.2.0-rc12 draait nu feilloos.

Dont fix it, if it aint broken!

Ik heb toch maar de versie versie 4.2.0-rc.14 geinstalleerd. en tot nu toe werkt alles gewoon top! Ik ben er blij mee!

2 Likes

Het is vandaag je geluksdag :wink:

4.2.0 & HUE App update zijn beide beschikbaar.

1 Like