Nederlandse HowTo voor Google Nest SDM App

Ik denk dat iets meer info het verhaal duidelijker maakt. Zie je wel de code staan etc?

Ok, code staat er zeker. Ik kopieer de code en plak hem op dezelfde plek weer terug? Of wat moet ik dan met die code doen?

Klopt het dat we uw app Martin momenteel niet kunnen installeren ?
De community app is ook noet te installeren… telekns foutmeldingen met die code.
En de installer doet het ook niet…

Ben nu toch al heel wat uren aan het proberen en wou eens even horen.

Dank

Yes, no problem.

Any news about the new HCS ?

Zoek even naar het community app store topic: :upside_down_face:

1 Like

Ik heb een homey pro 2023 waar ik nest sdm op wil laten draaien. Maar de community space app krijg ik niet geinstalleerd (blijft in de CLI terugkeren naar de homey inlog). Is er een manier om google SDM te installeren zonder HCS? bijvoorbeeld direct met CLI, maar waar te downloaden dan?

Hallo Robert, hoe heb je de thermostaten werkend gekregen? Ik heb twee nest thermostaten, maar krijg ze niet werkend in de google nest app. Ik krijg in homey de melding “cannot read properties off undefined (reading “filter”)”. Ik kan inloggen met mijn google account en daar moet ik dan de thermostaten selecteren. Ze staan er beide in, maar kan ze niet selecteren, mogelijk heeft dat ermee te maken?

mvg, Bart

Hi Bart,

Het is voor mij alweer een tijdje geleden dat dit heb ingesteld. Ik heb toen deze handleiding gevolgt met hulp van Martin (Voor zover je deze niet al zelf gevonden hebt)

Hopelijk heb je er wat aan.

Succes!!

Is de HCS nou echt de enige manier om de Google Nest SDM app te installeren? Is er echt geen mogelijkheid via de CLI ofzo?

Ik wordt helemaal gestoord van de officiele Google Nest app, die lijkt alleen maar op doorbell events te reageren, en niet op (camera) detectie van personen of motion en wil graag de SDM proberen om te zien of ik daar wel alles mee kan, maarja…