Homey (Cloud) - Rate Limited - Philips Hue Lampen (NL)

Ik heb zojuist een nieuwe e-mail gestuurd naar mijn contactpersoon bij Signify om meer duidelijkheid te krijgen over het probleem. Ondertussen hebben sommige gebruikers aangegeven dat het loskoppelen van hun Hue Bridge van de stroom, het opnieuw aansluiten, en vervolgens het herstarten van de HUE-app op Homey, het probleem voor hen heeft opgelost.

Ik heb de Homey hub een restart gegeven en hier werkt het nu ook weer… Voor zo lang het duurt :wink: :thinking:

Dit probleem doet zich toch alleen voor bij Homey Cloud? Of zijn Homey Pro gebruikers ook getroffen?

Homey Pro gebruikers zouden dit probleem niet moeten ondervinden.

Dat dacht ik ook, dan is het restarten van de Homey hub (/Bridge) niet de reden geweest om het weer te laten werken :sweat_smile:

1 Like

Het gaat hier inderdaad niet om het herstarten van je Homey maar om het herstarten van je HUE Bridge.

Ik heb de homey hub met premium abonnement… (of noem je het dan gewoon Homey Cloud?) Dat is toch niet de Homey Pro? Volgens mij zit ik ook gewoon via de cloud?!

Ja, maar dan is het opnieuw opstarten van je Homey Bridge dus niet de reden geweest waarom het weer werkt, die heeft namelijk helemaal niks met Hue te maken.

2 Likes

Maar ja toen deed hij het wel weer… :stuck_out_tongue_winking_eye: :rofl:

Ik heb het weer werkend door de Homey Cloud opnieuw op te starten! Bedankt voor de inspanning. Nu weer alles goed zetten.

Wel jammer dat het zo lang heeft geduurd.

Hier de Homey en Hue bridge een herstart gegeven en daarna via de Repair functie alles kunnen oplossen. Hoop dat het deze keer zo blijft.

Hoe herstart ik de hue app op de bridge precies?

Heb hier de homey bridge herstart, die komt nu ook niet meer online. Staat al een uurtje te proberen. Gaat van kwaad tot erger, mooi platform, veel mogelijkheden maar erg instabiel. Niet erg onder de indruk na 1½ maand gebruiken. Maar ja, hoe krijg ik die bridge nu weer online?

Wat voor kleur heeft de ring, blauw?

Bij mij werkte hue op homey cloud weer ineens zonder enige reset.

Bij mij werkt het sinds vanavond ook weer spontaan. Blij mee.

Nee, was wit draaiend/knipperend… maar is na 2 uurtjes online gekomen. Ik moest de Hue app verwijderen en opnieuw installeren om alles weer werkend te krijgen maar voor nu alles weer goed. Fingers crossed :crossed_fingers:

Werkt alles inmiddels weer naar behoren bij iedereen? We hebben zojuist bericht ontvangen van Signify dat het waarschijnlijk niet met rate limits te maken had, maar met een backend-rollout die zij hebben uitgevoerd. Ze hebben daar nu een fix voor doorgevoerd.

5 Likes

We zullen een inzamelactie voor je organiseren :crazy_face::moneybag::moneybag::moneybag:

1 Like

Het werkt gelukkig weer!

1 Like

Haha! :joy::joy::crazy_face::crazy_face:

2 Likes