Homewizard installation homey pro 2023

hoewel ik al de discussies en aanbevelingen heb gelezen lukt het mij niet om de homewizard op mijn Homey Pro te installeren. Ik blijf bij installeren homewizard en daarna krijg ik kort in beeld om verdere IP etc te installeren, maar dit verdwijnt direct. Wat gaat hier fout? Al het hele forum nagestruind voor oplossingen.

Gebruik https://my.homey.app staat meedere malen op forum benoemd

Bijzonder,

Met jouw link kan ik homewizard wel toevoegen, maar kan nog niet worden bediend.
Ga nu verder uitzoeken hoe het werkt.
Mijn dank, maar ik heb het echt geprobeerd via de topic en toen werkte het niet.

Met vriendelijke groet,

Peter /Wehrmeijer

Er zit geen bediening op de Homewizard zelf. Je moet de andere unit toevoegen via koppeling hoofd unit. Staat ook op forum

En nog veel meer hier:

Jeroen,

Heel hartelijk dank voor de link die je me hebt gestuurd.
Ik ben al de hele dag bezig om in de topic dit te vinden en heb al van alles geprobeerd.
Blijkbaar toch iets gemist.
Toevoegen van windmeter etc. Zoals aangegeven in de topic gaat prima, maar kreeg alleen de homewizard niet aan de praat.
Ik ben blij met jouw andere suggesties. (Beter dan degene die de topic ging sluiten, helpt ook niet. Maar misschien zijn ze het gezeik zat)

Met vriendelijke groet,

Peter Wehrmeijer

Forum link / verwijzing staat ook bij de app onderaan in de appstore van Homey. Succes verder!

1 Like

Welkom hier trouwens.

Dat is het niet. Er wordt geprobeerd om wat structuur in 't forum te houden, onderwerpen / apps bij elkaar.
Liever geen losse nieuwe topics overal.
En zoals Jeroen al aangaf, voor de meeste apps kun je het bijbehorende forum topic (of andere support linkjes) vinden in de appstore, onder het review gedeelte!

Fijn, dankjewel.
Ik hou ook van structuur.
Nu een tijdje verder en alles is in orde en loopt als een zonnetje.
Mijn ervaring:
installeren via een app van Apple is niet te doen en daar heb ik veel tijd aan besteed.
Pas toen ik via een webbrowser de homeypro ging benaderen ging alles volgens het boekje.
En achteraf stond dit natuurlijk ook vermeld bij het forum, maar tijdens mijn zoektocht was ik zo gefocusseerd op de app dat ik het niet gezien heb.

met vriendelijke groet,

Peter Wehrmeijer