Home - Apps foutmelding

Recentelijk van Homey 2016 naat Homey Pro 2023 overgestapt. Echter in Homey menu - settings kan apps niet worden geinstalleerd en komt er een foutmelding "TypeError: Cannot read Property ‘toUpperCase’ . Hierdoor kan ik ook Google Home niet meer integreren. Iemand een idee? Thanks

Probeer eens via https://my.homey.app te kijken of er een app is zonder naam, en zo ja, gooi die dan weg.

Hi Robert, dank voor je hulp. Helaas kom ik ook via de browser weer bij Homey waarbij ik dus niet meer kan linken met Homey (melding in Google Ho.e ’ unable to connect because there are no compatible devices found’. Op dit momemt zijn google home en Homey niet gelinkt. Via Homey dashboard kan ik dit ook niet aanvinken en bij Google loopt deze dus vast.

Lees even wat ik precies schrijf over “een app zonder naam”, dat zei ik namelijk niet voor niks.

1 Like

Excuses, je had gelijk, begreep het in eerste instantie niet. Via webbrowser door apps gescrilled en idd een lege app. Verwijderd en een deel vh probleem verholpen, ik zie de Apps weer in Homey menu! Dank! Het linken van Homey aan Google Home helaas nog niet. In Google selecteer ik Homey, dan gaat er gelinkt worden en komt de melding :


Samenvattend lukt het biet Google te linken aan Homey (normaliter niet onbelend voor mij en geen problem de laatste jaren)

Dat is een populair issue op het forum. Blijven proberen, stug doorgaan, is vlgs mij de enige optie die je hebt om Google te connecten.
En, zoals er in de melding staat aangegeven is het wel zaak dat je voor_Google_geschikte apparaten in Homey hebt staan, anders krijg je niks te zien, terwijl de koppeling prima werkt…

Hallo Peter! Dank voor je reactie. Dan blijven we dat maar priberen, aangezien resets, deinstalleren en installeren van de google home en homey app leegmaken cache telefoon ed niet heeft geholpen. Tav de google devices, deze zitten er in en eerder was googke gewoon succesvol gekoppeld. Ik werk met zaken als Nuki, Powerview luxaflex, Heat it verwarming, LG Airco, Hue en zigbee breed etc. Deze werken nu via Google rechtstreeks (vridge etc). Vua Homey is grootste uitdaging door geen koppeling de Z-wave dimmers en schakelaars. Nogmaals dank, gr Peter

1 Like