Help, is er coulance vanuit Homey beschikbaar?

Beste mensen van Homey, als die meelezen…

Ik ben super blij met Homey, ik wil ook niet meer zonder. Ik ben sinds juli in bezit van een Homey Pro. Alleen vanavond het noodlot!! Een kat zag de Homey aan voor speelbal, helaas had de kat een speelse bui. De Homey Pro is van een kast gevallen. Nu rammelt de Homey Pro en de WiFi doet het niet meer. Kan een fan geholpen worden? Ik baal zo, €400 om het apparaat te vervangen.

Alles wat ingesteld was, zigbee en kaku doet het nog. Echter de Homey Pro is niet meer te bereiken, even iets aanpassen of toevoegen dat kan dus niet meer.

Man wat baal ik…, stomme kat… De kat kan er ook niets aan doet, het was zo’n opvallende en leuke bal. Zó niet wat de designers in gedachten hadden (leuk voor katten), neem ik aan…

1 Like

Ik denk dat dit eerder een zaak is voor een all-risk verzekering of zo. Waarom zou Homey (Athom) dit moeten vergoeden?

Als je een Homey Pro Backup abonnement hebt kun je in elk geval alles terugzetten nadat je een nieuwe hebt (als je huidige niet meer te repareren blijktl…

1 Like

Klinkt als een afgebroken WiFi antenne. Wellicht is dat het enige dat stuk is?
Mocht je knutselen leuk vinden:

3 Likes

Beste Henk, ze moeten niets. Ik baal alleen. En nu snap ik het nut van backup… Ik snapte dit niet, dit kan ik nu ook niet meer instellen. Met vriendelijke groet, Rudolf

Dank, Peter. Ik ben bang dat mijn technische kennis te kort schiet. Het zou kunnen dat de WiFi antenne rammelt…

Ik zeg Paypal accountje maken. Link hier neerzetten. Iedereen €1 euro overmaken totdat je een nieuwe kan kopen. Met 18864 users op dit forum zouden er toch 400 moeten zijn die een euro overmaken?
Ik maak er 1 over als de PayPal link er op staat!
Zo hebben we al wat developers aan een extra Homey geholpen, zou nu ook moeten kunnen.

3 Likes

Wil ik wel een poezenfoto foto van Homey en de kat bij de crowdfundingactie, anders doe ik niet mee :joy_cat:

2 Likes

Wat superlief! Geen stoere praat ik weet het, ik meen het oprecht.

De poes heeft het overleefd, mijn vrouw en kinderen ook. Ik wilde mijn kleinste man, 9 maanden, op de grond zetten om naar de Homey te gaan. Wellicht iets met niet de juiste prioriteiten…

Niet meer hier typen nu. Foto van die kat maken met Homey, PayPal accountje maken en dan pas weer hier typen ( om de PayPal link er op te zetten) en gaan!

2 Likes

Ik zit m’n vingers al op te warmen om te kunnen betalen!

2 Likes

Iedereen wil toch die ene euro overmaken ?!

1 Like

Ja hoor, maar: pics or it didn’t happen.

2 Likes


De schuldige!!

De schade! Ik ben wijzer dat de pootjes kogellager balletjes zijn.

Zoiets?! Een fooienpot?

IT DID HAPPEN… Unfortunately…

De link nu ook gevonden:

Ik hoef er niet rijk van te worden, saldo is nu:
€ 180,89

Hier ben ik al door verbijsterd… (dit zei ik bij het saldo van één Euro)

6 Likes

Done!
Ik zal nog een beetje reclame maken hier en daar.

1 Like

Ik ben nog een beetje verbijsterd… dank!! :blush:

Grappig dan zal ik hier de zin en onzin aanvullen opmerkingen die ik ontvang bij de betalingen:























2 Likes

Hahaha, hier al maaaanden niet meer gekeken, en t eerste wat ik lees is deze aktie!
Heerlijk die community
Ik doe mee…2 euri’s voor de nieuwe homey…

Tip: je kunt een homey houder kopen, kun je Homey hoog op de muur schroeven, dan kan die kat d’r niet meer bij :pouting_cat:

2 Likes

Ook 1 van mij

1 Like

Of misschien een nog grotere uitdaging voor de poes om met het balletje te spelen :smile_cat:

2 Likes

Goede tip!! Te laat, maar toch goed. :wink: