Ik ben super blij met Homey, ik wil ook niet meer zonder. Ik ben sinds juli in bezit van een Homey Pro. Alleen vanavond het noodlot!! Een kat zag de Homey aan voor speelbal, helaas had de kat een speelse bui. De Homey Pro is van een kast gevallen. Nu rammelt de Homey Pro en de WiFi doet het niet meer. Kan een fan geholpen worden? Ik baal zo, €400 om het apparaat te vervangen.
Alles wat ingesteld was, zigbee en kaku doet het nog. Echter de Homey Pro is niet meer te bereiken, even iets aanpassen of toevoegen dat kan dus niet meer.
Man wat baal ik…, stomme kat… De kat kan er ook niets aan doet, het was zo’n opvallende en leuke bal. Zó niet wat de designers in gedachten hadden (leuk voor katten), neem ik aan…
Ik denk dat dit eerder een zaak is voor een all-risk verzekering of zo. Waarom zou Homey (Athom) dit moeten vergoeden?
Als je een Homey Pro Backup abonnement hebt kun je in elk geval alles terugzetten nadat je een nieuwe hebt (als je huidige niet meer te repareren blijktl…
Beste Henk, ze moeten niets. Ik baal alleen. En nu snap ik het nut van backup… Ik snapte dit niet, dit kan ik nu ook niet meer instellen. Met vriendelijke groet, Rudolf
Ik zeg Paypal accountje maken. Link hier neerzetten. Iedereen €1 euro overmaken totdat je een nieuwe kan kopen. Met 18864 users op dit forum zouden er toch 400 moeten zijn die een euro overmaken?
Ik maak er 1 over als de PayPal link er op staat!
Zo hebben we al wat developers aan een extra Homey geholpen, zou nu ook moeten kunnen.
De poes heeft het overleefd, mijn vrouw en kinderen ook. Ik wilde mijn kleinste man, 9 maanden, op de grond zetten om naar de Homey te gaan. Wellicht iets met niet de juiste prioriteiten…
Niet meer hier typen nu. Foto van die kat maken met Homey, PayPal accountje maken en dan pas weer hier typen ( om de PayPal link er op te zetten) en gaan!