Help, is er coulance vanuit Homey beschikbaar?

Ik kan niet veel maar reclame maken kan ik dan weer wel!

1 Like

Ken jij mijn kat?!

Ik zou voor deze oplossing gaan :wink:
kaasstolp

1 Like

De Homey onder een stolp, ik bedenk me. Jij kent onze katten niet!!

Story time:
Wij hebben ooit een buurman aan de deur gehad die een binnen volière buiten had staan. Hij had een klacht. Twee dure kanaries á €50 p.s. waren te grazen genomen door onze katten. Hoe dan?! Hoor ik je denken, dat heeft de buurman verteld.
Één kat ging op de volière zitten en joeg de vogeltjes naar beneden. De andere kat haakte het laatje open en kassa….!

Kortom met zo’n stolp voorzie ik een nieuwe actie, voor Homey én stolp (alhoewel ik voor de stolp wellicht op een ander forum moet zijn).

Vast lijmen aan de kast met z’n pootjes!

1 Like

Boodschappenlijstje voor je fooienpot:

  • Homey Pro
  • Kattenspeeltje
  • Backup abonnement ( ! )
  • Kaas-/Homeystolp
  • Marvin Homeystand

Mis ik nog wat?

2 Likes

Nee, beste Edwin.

Je bent vrij compleet zo! Ik neem het lijstje over. Dan moet je me wel even uitleggen waar ik de stolp voor nodig heb, wanneer ik de stand koop.

Wacht ik weet het! Kaas en druiven! :rofl:

Stolp is voor als de kat ook met Marvin wil spelen?
Kaas naast de stolp. Trekt muizen aan - vindt de kat leuker dan Homey…

1 Like

Succes! Geld is over gemaakt. Hopelijk krijg je het voor elkaar! En inboedelverzekering nooit vertellen dat je kat het stuk gemaakt hebt maar je kind. Schade ten gevolge van een huisdier wordt slecht gedekt. Alles wat je kids stuk maken is geen probleem :joy:

1 Like

Geen inboedelverzekering nodig met de Homey Community!

7 Likes

Wat een verhaal zeg, haha. Maar dat koppie van “de dader” maakt het helemaal af :joy_cat:
Uiteraard doe ik mee, en denk eraan jongens, zonder inzamelacties hadden we ook geen Honey gehad!

2 Likes

Tip, voor de volgende Homey :grin:

2 Likes

Wanneer je je defecte Homey aanbied op dit forum, vind je zeker een handige Harrie die de wifi antenne kan maken. Van de opbrengst kan je een krabpaal kopen.

3 Likes

@mabury10 :

5 Likes

Moest even mijn inlog zoeken, maar wij willen best iets doen om de pijn te verzachten. Zoals gezegd een homey met wat korting en een gratis ophangbeugel (alleen de levertijd van de Homey’s is nog onbekend).
mail even naar rob@robbshop.nl.

14 Likes

Mooie actie. Ook hier een kleine bijdrage geleverd.

1 Like

Ik zie mogelijkheden :grin:

ALS
Kat in de buurt komt van Homey

DAN
Speel “hond.mp3”

10 Likes

:rofl: :rofl: :rofl:

1 Like

Alleen jammer dan ik de Homey niet meer kan benaderen… :roll_eyes:
Verder ook weer een top tip!! :star_struck:

Ook hier een kleine bijdrage geleverd. Top Actie.

2 Likes