Help, is er coulance vanuit Homey beschikbaar?

Zou Rudolf zijn PM knopje al gevonden hebben denk je?

1 Like

PM knopje?? Zegt dat genoeg…? Mocht je de post van ROBBshop bedoelen, daar heb ik al wel via de e-mail contact mee gehad. PM knopje…

1 Like

Als het goed is moet er ergens een groen icoontje verschijnen bij jou?
Rechts bovenin op je icoontje klikken.

1 Like

Ik heb een homey beta, valt er (als je de nieuwe krijgt) te praten over dat ik hem over koop van je? Ik ben wel handig met techniek :see_no_evil:

1 Like

Leuke actie. Bijdrage is onderweg. Hopelijk heb je snel een nieuwe en kun je weer een weekend aan de slag km alle flows weer te maken :see_no_evil:

2 Likes

UIteraard een kleine bijdrage gedaan!
Ik zie dat er al kopers zijn voor je oude Homey, dus dat geld kan mooi bij je fonds voor je nieuwe!

Moet goed komen dus!

1 Like

De kat?
:smile: 1,5m :smile:

1 Like

Kleine bijdrage gedaan. Zit je al op het totaalbedrag?

1 Like

Ik krijg het mijn beest niet aan het verstand. Wellicht helpt zijn naam ook niet: “Schoffie”.

Helaas nog niet. Alhoewel wel meer dan ik ooit had durven hopen. Een achterbuurvrouw liet me al weten dat het een beetje een luxe probleem is, het gaat niet om eten. Ze heeft gelijk, stom hoezeer je zoiets kan missen.

Ik houd in deze post de stand bij:

Je kan dus zien wat de stand is. :wink:

wat zeg je nou? luxe probleem?! voor mij echt niet… recentelijk mijn gordijnen geautomatiseerd en patsboem veel minder stroom nodig omdat het licht niet aan hoeft… daarmee hoeft er weer minder energie opgewekt te worden en hebben we op termijn minder kolencentrales nodig… je weet hoe slecht de arbeidsomstandigheden zijn voor werklieden in dergelijke systemen zijn… eigenlijk kun je het vrij neerzetten dat door middel van automatiseren we er voor zorgen dat de wereldeconomie verbetert.

3 Likes

@mabury10 , je mag hem ook naar mij opsturen dan probeer ik hem voor je te repareren. is het slecht een kwestie van het herstellen van de antenne moet dat geen probleem zijn. Mocht je interesse hebben stuur me even een pm.

2 Likes

10 van mij er bij :wink:

3 Likes

3 Euros from Down Under, and look after the cat (and Homey). And excuse my Dutch…

4 Likes

€5 van mij. Succes!

3 Likes

€2,50 erbij! succes!

3 Likes

+3

3 Likes

+3

2 Likes

Fantastische actie dit.
Wat een warmte hier.
+2,50

2 Likes

Gewoon je inboedelverzekering

2 Likes