F1TV op GoogleChrome+TV

Hoe kan ik de app “F1TV” op de “GoogleChrome+TV”, starten d.m.v. een flow-kaartje?
Is dat mogelijk met een “WebHook commando”? En zo ja, hoe ziet dat er dan uit?

Interessant. Je zou dit eens kunnen proberen op je Google TV:

Bedankt voor het idee, maar dit gaat voor mij een beetje te ver.

Ik dacht dat het met een eenvoudig Webhook commando wel zou kunnen?
@Peter_Kawa ? @robertklep ?

Ik weet niet eens wat “GoogleChrome+TV” is :sweat_smile:

Sorry, beetje onduidelijk.
Google ChromeCast+TV is de nieuwe GoogleChromecast met ingebouwde Android TV.
https://www.coolblue.nl/product/896162/google-chromecast-4k-met-google-tv.html

Ik denk dat je dan op zoek moet gaan naar een Android (TV) app die webhooks kan ontvangen en daar acties aan kan verbinden. Misschien kan Tasker dat?

1 Like

Poeh, bedoel je dat Homey via een flow je F1TV smartphone app start en daarna op het knopje “cast naar …” klikt? Ik heb een gewone chromecast waar dat mee kan (handmatig dan hè :wink: )
Ik heb in Macrodriod zitten snuffelen, maar die heeft geen ‘cast media naar…’ o.i.d. Wél de normale media knoppen (volume, play, next etc.)
Ik heb ook nog even in ‘Automate’ geneusd, daar vond ik een flow voor het automatisch casten van Netflix, indien die app op de voorgrond staat. Maar dat werkte niet bij mij.

1 Like

Dank je voor het mee denken, overigens hij hoeft niet te casten, de app F1TV heb ik al in het apparaatje geïnstalleerd en kan ik met een afstandsbediening bedienen, zal eens kijken of die te sniffen is, nogmaals dank, ook @robertklep hartelijk dank.

1 Like

Ah okee haha. Er is helaas nog geen universele Android TV app, alleen specifiek voor sony tv’s… Ik heb zo’n Tuya wifi-2-ir kastje, die kan prima IR inleren, en er staan heel wat apparaten kant-en-klaar-in. Met Homey te bedienen.
Homey IR geeft niet thuis in ieder geval :face_with_diagonal_mouth:

1 Like

Klopt, is ook geen IR, maar BLE (hangt achter de TV, dan is IR niet zo handig :wink: )

1 Like

deze werkt niet? werkt wel op mijn Nvidia Shield TV 2019

Zie 5de bericht.

oh… een puzzel. ik geef op

1 Like