Hoi!
Ik ben er even uit geweest, want we waren druk bezig met een nieuw huis bouwen. Maar inmiddels de (uit de hand gelopen) hobby weer opgepakt.
Nu probeer ik het volgende te bereiken en dat wil nog niet lukken. Ik zou graag, o.b.v. de F1 app van Kaalus Formula 1 App for Homey | Homey automatisch F1 TV willen starten op mijn LG TV.
Voor de volledigheid. Ik heb een Homey Pro (2019), een LG smart TV gekoppeld met Homey via de app LG WebOS App voor Homey | Homey en een abonnement bij F1 TV.
Poging 1: Ik heb een LG, en ik wilde de applicatie van F1 TV op LG installeren en starten met de Homey app. Helaas heeft LG geen F1 TV app (of heeft F1 TV geen LG-app?), dus dat werkt niet
Poging 2: De F1 TV app van Homey: F1 TV App for Homey | Homey Maar die is helaas voor als er een nieuwe video is geplaatst. Dat kan handig zijn, maar niet waar ik het voor wil gebruiken
Poging 3: Ik heb een chromecast. Dus ik heb geprobeerd om de webpagina te casten naar de LG. Maar dan moet je de cookies accepteren en vervolgens inloggen. En je kunt de webpagina niet bedienen op de TV, dus dat werkt niet
Poging 4: Met de LG app van Homey een webpagina starten. Als startpagina heb ik ingesteld ga verder waar ik gebleven was en vervolgens de webpagina van F1 TV opgezocht en ingelogd. Dat begon erop te lijken. Maar helaas gaf F1 TV de melding: “De browser wordt niet ondersteund”. Dus ook dit werkt niet
Poging 5: Ik heb in de LG Content Store gezocht naar een alternatieve browser. Maar je zult begrijpen dat LG dat niet toestaat.
En dan kom ik bij een paar opties die ik overweeg, maar nog niet heb getest omdat ik de hardware (nog) niet heb. Ik hoop dus dat jullie me kunnen vertellen of één van deze opties gaat werken. Of dat ik een veel betere oplossing over het hoofd zie.
- Een Android tablet met Fully Browser aansturen via Homey Dashboard Controller App voor Homey | Homey
- Een Google TV streamer kopen en deze aansturen met de Chromecast app Google Chromecast App voor Homey | Homey of de Google Services app Google Services App voor Homey | Homey
- Wederom een Android apparaat, maar dan aansturen met Tasker Join App voor Homey | Homey
- Een Android TV Box kopen en aansturen met Android TV App voor Homey | Homey
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.