Ik heb via de Tuya app een Zigbee schakelaar aangemaakt. Vervolgens heb ik in Homey via de Tuya Cloud app de schakelaar (het is een dubbele schakelaar) kunnen aanmaken. Schakelen door te klikken op schakelaar 1 of 2 werkt prima. Tot zover geen probleem.
Nu wil ik een flow maken waarbij ik schakelaar 1 of 2 wil laten schakelen. Er is ook een kaart aanwezig. Als eerste wordt er gevraagd naar een “knop id”. Geen idee wat hier moet staan. Ik krijg telkens de foutmelding “cannot read properties of undefined, reading '_onButtonldAutocomplete”.
Weet iemand wat hier aan de hand is en hoe ik het kan oplossen ? Alvast bedankt voor de hulp.
Welke app gebruik je nu?
Graag met een link naar de app store pagina (er zijn wel 4 Tuya apps namelijk).
Als het toch de Tuya Cloud app betreft:
Gebruik RAW commands om zo de commando’s van je schakelaar als flowtrigger te gebruiken.
Zie post 1 van het Tuya Cloud app topic.
Ja, ik gebruik de Tuya Cloud app op de Homey Pro. Via die weg heb ik de dubbele schakelaar kunnen installeren. Ik wilde dat graag via de Tuya Zigbee app doen, maar dan werkt een dubbele schakelaar niet (beide schakelaars worden tegelijkertijd aan of uit gezet). Dus moest ik het doen met de workaround van de Tuya Cloud app. Nadeel is dat deze via wifi werkt en een stuk trager is.
RAW commands kan ik niet gebruiken. De schakelaar bied geen mogelijkheid voor advanced settings.
Je schrijft dat er 4 Tuya apps zijn. In de app store zijn er echter maar 3 zichtbaar.
De meeste apps hebben een eigen topic hier, Peter.
In de eerste post daarvan staat vaak alle relevante info.
Ook wordt de ontwikkelaar gewoonlijk automatisch op de hoogte gebracht als je daar een berichtje post.
Zo’n topic vind je het het snelst op deze manier: