Onlangs een nieuwe set geïnstalleerd echter krijg hem niet werkend. Een oudere set die eerder probleemloos geïnstalleerd was werkt nog steeds.
Al gedaan, herstart Homey pro 2023, Aqara app opnieuw geïnstalleerd.
Meldingen die ik krijg
Deze melding komt bij alle opties
Melding bij herstart Aqara app.
Wat betreft de laatste foutmelding: gebruik je de app op een iPad? De laatste versie bevat een bug die die fout geeft bij het openen van de app. De tijdelijke work-around is de Homey app op je telefoon te gebruiken, de web app of te updaten naar de testversie v9.6.7 (via TestFlight).
Geeft installeren via de web app dezelfde fout?
Bedankt voor je reactie helaas geen oplossing via mobiel en webversie
Voor plan b moet ik wat meer tijd nemen, niet eerder gedaan.
Bedankt voor de link, heb echter het gevoel dat ik hier ook niet verder mee kom. Lijkt in het rond te verwijzen.
Guus, “Other” geeft een link naar support;
ze proberen idd zoveel mogelijk vragen naar t forum om te leiden
Ian
December 21, 2025, 6:32pm
9
Bedankt voor de info
Mvg
Ian
Bedankt, goede aanwijzing
Ik zie dat ik ook dezelfde foutmelding krijg bij mijn E1-gordijnmotoren als ik de haken probeer te ont-/vergrendelen.
Heb via deze post de app ontwikkelaar hierop gewezen:
Ik heb hetzelfde probleem en krijg een foutmelding wanneer ik de “onderhoudsfuncties” wil gebruiken.
Glenn_K
January 8, 2026, 10:32am
13
Zelfde hier. Alleen hier is ook een van de gordijnen ermee gestopt:
Hello everyone,
Today, one of my two curtains suddenly stopped opening, after having worked flawlessly for years. The other curtain is still functioning normally.
What I’ve noticed is that for both curtains, the maintenance actions can no longer be started. When I try, the system indicates that it cannot start the maintenance action. However, during normal operation, there are no error messages shown for either curtain—except for the fact that one curtain no longer opens or closes.
This parti…