[APP][Pro] Quatt (nl)

Thanks Mike! Zou je op de link kunnen klikken op de CiC pagina? En daar dan de text volledig kopiëren en delen? Mag ook in een prive bericht / mail naar homey@trietsch.dev

@Raymond_Hagedoorn ik heb de bug gefixt waardoor control modes / operating modes niet geüpdatet werden.

Hopelijk heb je hier wat aan :+1:

1 Like

Top, dank je!

Zag dat de app een update heeft gehad, ik kan mijn quatt nog steeds niet toevoegen aan mijn Homey. Dit even ter info :+1:

Klopt @Mike_K, ik heb daar nog niet naar kunnen kijken. Staat als volgende op de lijst :+1:

Bij mij DUO worden alle velden weer gevuld, inclusief de flow :+1: dank Robin

1 Like

Hoi,

Is het misschien mogelijk om in de status en het overzicht het gebruikte vermogen van de quatt te tonen, ik gebruik homey ook vooral om mijn energieverbruik te monitoren, er zijn wel andere oplossingen, maar deze data krijg je volgens mij al uit de json,

Niels

Hi Niels, wat bedoel je precies? Het verbruikte vermogen in Watt wordt momenteel al getoond. Het thermisch vermogen wordt ook in de gegevens getoond bij het detail overzicht van je Quatt in Homey.

1000011561

Hmm dat is vreemd, ik heb geen vermogen informatie in mijn app, ik gebruik homey pro 2019 en app versie 1.2.0.

[EDIT] Kennelijk is het vermogen er laten bij gekomen. updaten heeft niet het gewenste resultaat gehad, verwijderen en opnieuw installeren wel dus.

1 Like

Fijn dat het is opgelost. Dat lijkt dan een bug bij Homey zelf, goed om te weten!

Hallo Trietsch is er al iets meer bekend wat de oorzaak is waarom ik mijn Quatt duo niet kan koppelen via de app binnen Homey?

Nee helaas. Heb nog geen tijd gehad om te kijken. De makkelijkste oplossing wordt overigens een mogelijkheid om zelf het ip adres op te kunnen geven van je Quatt CiC. Maar ik kan niets beloven aangezien ik dit in mijn vrije tijd doe :slight_smile:

1 Like

Snap ik helemaal dankjewel voor de moeite sowieso ik wacht geduldig af

1 Like

Vandaag is onze Quatt geïnstalleerd ,maar nu krijg ik bij het toevoegen aan Homey :


:

Ik heb precies hetzelfde, ik krijg mijn Quatt Duo ook niet geladen in de Homey Pro

Ik heb ook dat ik mijn Quatt Duo niet kan toevoegen. Bij toevoegen krijg ik ook de time-out error.

Sinds vandaag hier ook een Quatt, maar als ik deze wil toevoegen aan Homey, krijg ik ook een foutmelding;

Is het bij iemand al gelukt om de Quatt toe te voegen? Ik krijg nog steeds een foutmelding. Het IP Adres in de foutmelding is wel die van de CiC.