Geen idee, stuur een diagnose rapport, denk dat er wifi problemen zijn dat je batterij en of je p1 een timeout geeft.
Done : 9a7cf559-8049-4a88-bd79-61ce72b44178
Should be fixed now:
Wow, dat is snel en werkt. Thnx !
Graag gedaan, bedankt voor je donatie ![]()
Dag Jeroen, ik kan niet identificeren met jou programma HomeWizard, krijg deze melding: invalid response format. Heb deze vraag al eerder aan je gesteld met antwoord dat ik dit in mijn netwerk moet zoeken. Nu heb ik al het oude verwijderd en werk ik nu met TP-Link Deco M5 met uitgeschakelde wifi van Ziggo modem met hetzelfde resultaat. Twee vragen, hoe dit testen en als vraag 2 hoe los ik het op? Alles verwijderen en compleet opnieuw beginnen?
Dag Herman, sorry ik volg je even niet, wat bedoel je met “identificeren”?
Even meer context. Verder in de applicatie settings kan je tabjes vinden die fetches en discovery informatie problemen tonen.
Dag Jeroen,
Als ik in het programma op de knop “Identificeren”, zie foto, dan krijg
ik de foutmelding “Invalid response format”
De vorige keer vertelde je me dat dit in het netwerk zat, nieuw netwerk
en hetzelfde probleem. Waar moet ik dit zoeken?
Groet, Herman
Volgens mij halen we nu 2 dingen door elkaar.
Stuur een diagnose rapport.
Eerst op identificeren drukken en daarna diagnose rapport sturen. Eerder ging het om wifi connectie problemen.
Ik heb nog even naar het oude bericht gekeken, zie afbeelding, volgens mij ging het om hetzelfde Maar hier de code van foutmelding:
Laat maar ik ben zelf maar in de meterkast gedoken.
P1 meter indentificeren is opgelost.
v3.15.82 (test)
Mooi, maar wat was het nu dan? Ik zie het all in de log file. Foutje dus, kan gebeuren..
Code checkt op een status maar die is er niet (meer). Alleen maar een ok. En dan begint de P1 groen te knipperen.
Vrij kort (1sec)
Vreemd maar op beide PIB die ik wil bijvoegen, lukt het niet. ( koppelingsknop is uitgeschakeld)
Homey app is sinds gister ge-update naar2.3.0
Sorry ik volg je niet, koppelingsknop is uitgeschakeld? Wat verwacht je nu van mij?
Koppelings knop in de Homewizard app is uitgeschakeld, bij “aan” zijn de knoppen op de PIB niet bedienbaar.
Als ik de PIB wil bijvoegen via de Homey app, Battery → installeren- selecteer de apparaten die je wil toevoegen ->blijft deze, na indrukken/aanraken van de knop op de PIB op “wachten op indrukken knop” staan, hij voegt hem dus niet bij
Probeer te koppelen, en stuur daarna een diagnose rapport dan kijk ik in je log.