[APP][Pro][NL] Homewizard πŸ§™β€β™‚οΈ

Het blijkt datvik geen een app meer geinstalleerd krijg. Ik heb contact met Athom hierover opgenomen.

Ok, ik heb echt geen idee. In het engelse deel van forum is er ook een gebruiker die het niet lukt.
Ik heb extra code toegevoegd en omdat het een nieuwe feature betreft heb ik het nu als v3.7.0 tag gegeven ipv v3.6.86. En dan zou het nou opeens niet meer werken? Vaag

Ik heb de app opnieuw verstuurd als v3.7.1 (versie bump). Ik hoop dat dit helpt.
Gok dat er misschien tijdens verzenden iets corrupt is geraakt.

Ik zag zo juist ineens de ledring blauw rond draaien, terwijl die uit staat. Na een paar minuten ging die uit. Kijk in in de app, zie ik ineens dat de HomeWizard app geupdate is naar versie 3.71 en ook een andere app die ik geprobeerd had te installeren, wat niet lukte is nu geinstalleerd. Misschien dat Athom dit op afstand heeft gedaan? Zij vroegen om een diagnose rapport, die heb ik gestuurd, maar nog geen antwoord per e-mail gehad.

Overigens, vergeet ik, de P1 api v2 werkt nu wel goed bij.

1 Like

Ik gok dat de v3.7.0 corrupt was op Athom App Store. Doordat ik deze opnieuw verzonden heb als v3.7.1 lijkt het nu te werken.

Deze is dus nu via websockets en β€œrealtime”’ data (iedere seconden)

Werkt perfect, Jeroen.

1 Like

Als deze versie goed blijft gaan en geen crash reports heeft komende week dan zet ik deze live voor alle andere gebruikers.

Na de update van 3.7.0 doet mijn energylink en de 2 temperatuur sensoren het niet meer.
Met versie 3.7.1 werken ze ook niet. Opnieuw opstarten van Homey Pro 23 heeft niet geholpen.
Ze hebben nu al 11 uur geen temperatuur of energiewaarde doorgegeven.
Na versie 3.6.85 werkten ze wel weer.

Stuur een diagnose rapport dan zie ik wat er in de log gebeurt.

@Jeroen_Tebbens Ik heb net weer even gekeken en op dit moment werken de 2 thermometers en de Energylink wel.
Ze zijn weer begonnen met rapporteren rond een uur of 23:25. Dus het lijkt weer te werken.
Ik had de app rond 21:35 geupdate. En daarna Homey opnieuw opgestart. In de tijdlijn staan op dat moment meldingen dat de deur open staat van de wasmachine. Die melding krijg ik na opnieuw opstarten van Homey.

Dan had je problemen met je hoofd unit. Brakke wifi chip 2.4ghz uit 2012 knikkert er regelmatig uit. Ook bij mij helaas.
Vond het al gek dat thermometers het niet deden bij je en bij mij wel dus is fout in de app code niet het probleem.

Maar goed fijn dat het wel werkt weer.

1 Like

Voor versie v3.7.1 en met name de P1(APIv2) device. Staat polling uit en zal standaard websocket methode gebruikt worden. Ervaar je toch problemen dan kan je dit gedrag veranderen door onderstaande setting naar JA te zetten.

1 Like

v3.7.4 is nu in productie.

Hallo, Sinds de update van zowel de App (v3.7.4) als Homey (v12.9.0.rc-9) werken alle HW devices niet meer. Reset van Router, Mesh en Homey geven geen resultaat. Homey geeft aan na App opnieuw opstarten β€œNot Installed”

Klopt er waren meerdere gebruikers die melding maakten. Blijkbaar is de image corrupt geraakt tijdens uploaden maar daar is niets van te zien. Ik heb opnieuw geupload als versie v3.7.5 en krijg net door van gebruikers dat dat wel goed gaat. Dus check de Homey app store naar deze laatste versie.

Idd alles werkt weer!

1 Like

Hallo Jeroen,

Sinds de update vanm orgen naar versie 3.7.5 wekt de P1 api v2 en de HomeWizard batterijen niet meer. De P1 api v1 werkt wel.

De P1 api v2 en de batterijen updaten de vermogens niet meer, maar blijven staan op de laatse waarden van voor de update.

In de app van HomeWizrd zelf worden de waarden wel geupdate.

Stuur even een diag rapportje. Ik krijg allerlei vage errors in mijn portal waar ik niets mee kan. Wellicht dat de app log die je hebt meer kan vertellen.