[APP][Pro][NL] Homewizard 🧙‍♂️

Beetje raar van Homewizard uit. Maar bedankt voor de tip, dan doe ik het zo! En ook erg bedankt voor de app!

Hoe bedoel je, beetje raar?
Sommige info zit gewoonweg in hun cloud dienst niet direct in de API zoals bijvoorbeeld tarieven.

Gas meting is waarschijnlijk per uur dat is een beperking van je slimme meter. Tenminste mijn slimme meter geeft per uur een update en niet per 5 minuten.

In mijn Homewizard app zie ik het per elke 5-minuten, net zoals elektriciteit dus.

Ok dan heb jij waarschijnlijk een slimme meter die wel iedere 5min gas info heeft.
Toch moet ik je teleurstellen dat deze 5min info niet in de API zit.

Hi, echt nog steeds super tevreden met de P1 dongle. Ik vroeg me alleen af of je ook een totale (huidig) gebruik qua kWh van een dag ergens kan zien? Zie wel van fase 1,2,3 het gebruik
Maar zou fijn zijn als ik het totale hoeveelheid kan zien. Wil deze waarde op een display plaatsen namelijk.

Installeer de app Power by the hour dan krijg je uur, dag totaal etc

1 Like

Zo dan! Snelle reactie. Bedankt voor de tip!

1 Like

Test/Beta

v3.3.0

• KWH Meters SDM230 & SDM630 ondersteuning voor Voltage & Amp (SDMxxx firmware 4.06+)

Na de update geeft alleen de 3 fase KWH meter deze melding. Mogelijk gerelateerd?

Ik ga kijken :+1:t2: heb zelf de fase 1 dus denk foutje in code voor de 3 fase.

Bug fix in v3.3.1

1 Like

Top! Werkt weer! Thanks!!

Mooi dan ga ik deze laatste versie laten certificeren.

Na een update naar V3.3.2 is me P1 meter offline. Is dit al een bekend probleem?

Nee werkt bij mij prima, dus moet iets lokaal bij jou zijn.

Oke check ik vanavond, maar de update en het verlies van de verbinding waren wel precies tegelijk. Heb voor de zekerheid een rapportje gemaakt.

e21e702c-6892-4d34-a81f-3b9d2f2e45bc

Log laat geen P1 meter zien. Homey Homewizard App even herstarten?
Bovendien is de update alleen gedaan aan de kWh meters en niet de P1.

Beste Jeroen, hier werken de P1 en de watermeter niet meer. Mijn powersocket werkt wel normaal.

App herstart uitgevoerd, hielp helaas niet. Homey pro Herstart ook niet.

Zou jij kunnen kijken naar mijn rapport, d5bcdd0d-8fd7-4bc1-bf65-15b2b2c539ac.

Alvast bedankt, gr Henry

Vreemd mijn HomeyPro2016 en HomeyPro2023 werken prima: welke firmware heb je op de P1?