[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@Yannickpeeters je mag mij wel een diagnostisch rapport sturen.

Dit doe je zo:

Meer - apps - Eufy Security - tandwiel rechtsboven - stuur diagnostisch rapport

Een tijdje terug (eind augustus) gereageerd dat de afbeelding niet wordt weergegeven via homey maar ik alleen een logo van eufy te zien krijg.
Ik heb gedaan wat je toen zei en alle instellingen staan goed zou ik zeggen. Hoe kan het dat het toch nog mis gaat? Bij voorbaat dank.


Hey @Oh-No ,
Kan je geforceerd wat bewegings meldingen maken. (dus even zwaaien voor de camera oid)
En dan mij een diagnostisch rapport sturen.

Meer → apps → eufy security - tandwiel rechtsboven - stuur diagnostisch rapport

Heb je een 2e account gemaakt en gebruikt Homey dat 2e account?

Hoi,

Weten jullie of het mogelijk is om de draadloze Eufy deurbel + Wifi-chime met Homey te conecten, dit zonder gebruik van de Eufy Homebase?

Grt Coen

Hey @Coen19

Ja hoor dit kan


Zodra ik de eufy app op de homey heb geïnstalleerd voer ik mijn gebruikersnaam ( e mailadres?! ) In en wachtwoord. Hierna krijg ik meteen een foutmelding.
Wat is hier het probleem ?

Wat er staat: het ingevoerde emailadres of wachtwoord is onjuist.

Er staat in ieder geval geen @ in je emailadres, dat gaat nooit werken…

Heb je vooraf wel een extra Eufy account aangemaakt?

1 Like

Nee, ik heb deze homey ook later pas gekocht. Waar of met welke app moet ik deze aanmaken ?

Hier moet alle info te vinden zijn:

1 Like

Hey @Stefan70 ,
Check je mail adres even die je ingevuld hebt. Dit lijkt inderdaad een verkeerd adres en ben je de @ vergeten zoals @Peter_Kawa net zei.

Beste @martijnpoppen

Is er een mogelijkheid om met de stream url functie iets op naar bijvoorbeeld een tablet te streamen ? Ik heb het getest naar mijn chromecast ultra echter als ik stop stream toevoeg het werkt niet helemaal soepel dat het beeld weer stopt zeg maar. Ik heb btw een 2k eufy bedraad aangesloten met homebase

Hey @dbbdark ,
Als je tablet dat ondersteund zou dat kunnen.
Op dit moment is het enige wat Homey doet een stream url generen. Die kan je vervolgens afspelen op een device naar keuze.

Mocht je last hebben van veel vertraging in de stream. Ik heb net een berichtje geplaatst in het hoofdtopic van de Eufy App: [APP][Pro] Eufy Security - #1622 by martijnpoppen

@martijnpoppen

ik zie nog niet echt de logica dat ik hem wanneer er aangebeld word een stream naar me tablet krijg zowel android als een Ipad 8 Gen niet zie alleen de chromecasts + tv’s sonos etc staan maar zie nog niet het licht om hem op me ipad automatisch te krijgen ?

@dbbdark Misschien dat je iets kan met Tasker voor Android. Maar ik kan zo snel niet iets bedenken hoe je dat kan triggeren vanuit Homey.

Als het een android tablet is, kijk eens naar Android app “Fully browser” met zijn bij horende Homey app (Dashboard Controller) die apps op de tablet kan openen, waarschijnlijk ook wel “VLC player” wie dan de stream afspeelt.

2 Likes

Dank je wel. Ik ga het eens proberen !

1 Like

Dat is toch gewoon mijn e mailadres ?

Nu lijkt de login gelukt. Maar je hebt nog een validatie code nodig volgens de foutmelding.
Je hebt klaarblijkelijk 2FA geactiveerd, en dat moet je dat uitschakelen om deze app te kunnen gebruiken.

https://support.eufylife.com/s/article/Two-Step-Verification-for-eufySecurity-App

1 Like