[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Dit is het Nederlandse sub-topic voor Eufy-Security

Voor het hoofdtopic ga naar:

:uk: Main-Topic


:netherlands: - Eufy Security Smart Home Simplified

Ondersteuning voor Eufy Cam/Deurbel in Homey.



Placeholder 1

Palceholder 2

Origineel / spontaan topic op verzoek verplaatst onder Developer Created Topic. (by @Dijker dd 20220216)

Hoi,
Weet iemand hoe ik mijn eufy/anker camera’s en deurbel kan koppelen aan mijn Homey?

9 Likes

Hier zijn ze ook met dit vraagstuk bezig.

6 Likes

Inmiddels werkt het. Thnks @martijnpoppen zijn app werkt perfect.

1 Like
2 Likes

Hi @martijnpoppen,
Werken de magneetsensor, bewegingssensor en de keypad ook via deze app?
ik zie in jouw link alleen maar de producten zoals camera’s

Ik hoor graag van je.

Hi Renk,
Op dit moment heb ik geen specifieke support voor deze sensoren.

De keypad werkt sowieso niet.
Wat betreft de sensoren, ik denk dat het wel kan werken. Maar daar zal ik dan wel het een en ander voor moeten inbouwen.

Groet Martijn

Ik krijg het niet voor elkaar. De app in homey geeft no bulbs aan… ik heb een indoor pan en tilt camera

Hi @Ruben_van_den_Herik ,
Ik neem aan dat je bedoelt no hubs
In dat geval heb je je extra account niet uitgenodigd gebruik te maken van je apparaten.
Als je de uitnodiging wel verstuurd hebt zorg dan dat je die accepteert in je Eufy app.
Dus op een andere telefoon, of even uitloggen en inloggen met je extra account in de eufy app om te accepteren.

Mocht het niet lukken stuur mij dan maar een DM :slight_smile:

2 Likes

Inmiddels is het gelukt! Bedankt!!

@martijnpoppen is het mogelijk om via de deubel een snapshot naar te telefoon te sturen via pushbericht oid. Alvast bedankt!

Hallo Tom,
Ja dat is mogelijk.

Hierbij een voorbeeld flow: (kan uiteraard ook als e deurbel ingedrukt wordt)
image

1 Like

@martijnpoppen geweldig. Bedankt voor de snelle reactie

1 Like

Heey Martijn
Is het ook zo in te stellen dat ik bij een beweging of als iemand op de bel drukt het beeld dan live streamt naar mijn google hub

Mvg

1 Like

Hey @N_shuis ,
Op dit moment heeft Eufy alleen maar RTSP stream, deze worden niet ondersteund door Homey of Google home.

Wel kan je de snapshot van je camera naar je Google hub sturen. Deze is beschikbaar als flow tag

Aah dat is jammer… ik kan namelijk wel zeggen “heey google laat deurbel zien” dan streamt deze wel live… maar niet als er gedrukt wordt op de bel…

En hoe stuur ik de screenshots is dat gewoon afbeelding versturen?

Mvg

@N_shuis
Ja dat klopt, dat is de standaard integratie van Eufy en Google. Er is geen officiel support voor smart-home systemen vanuit Eufy. Deze app is gebaseerd op de commando’s die verstuurd worden naar de app.

Ja op deze manier:

Ik heb de google chromecast app en selecteer cast een afbeelding

Hoi

Die deurbel druk staat er bij mij niet bij??

Doe ik iets verkeerd?

(Heb wel de normale homebase met gezichts herkeninge e.d niet de 2)

Mvg