[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@N_shuis Welk appraat heb je toegevoegd aan Homey?

Dit zijn ze voor nu. De rest moet nog

Ik zie het al verkeerde bel haha

1 Like

Je deurbel heeft een camera icoon ipv een deurbel icoon. Dat houdt in dat je hem niet hebt toegevoegd als deurbel.
In dit geval is het beste de deurbel te verwijderen en toe te voegen als deurbel.

Zorg ervoor dat het appraat dat je toevoegt overeen komt met de apparaten in de lijst.

Ja moet die 2 k hebben toch

Ligt eraan welke je hebt. Als je een Homebase hebt met deurbel is het de 2K batterry heb je een losse deurbel is het de 2k powered.

Top is gelukt!! Super bedankt.

Mooie app! Ik ben blij

Groeten

1 Like

Dankjewel! Er komen meer nieuwe features aan. Dus zal regelmatig in Eufy een bericht plaatsen :slight_smile:

1 Like

Ik ben trouwens gewoon ingelogd met 1 account op zowel homey als eufy is dat een probleem?

Het kan zijn dat je op een gegeven moment uitgelogd/geblokkeerd wordt.
Eufy is best wel strikt als het gaat om vaker inloggen.
Voor de zekerheid zou ik een extra account aanmaken en deze toegang geven tot je apparaten en daarmee inloggen in Homey.

Ik heb zelf 10 Eufy accounts, aangezien ik door testen heel vaak geblokkeerd word. Dus zou het zeker aanraden :+1:

Ok en dan gewoon gezin uitnodigen?

Precies!
Makkelijkste volgorde is:

  • gezin uitnodigen (admin)
  • uitloggen uit de eufy app
  • account aanmaken voor email die je net hebt uitgenodigd (activeren etc)
  • inloggen met dat account en de uitnodiging van je hoofdaccount accepteren
  • uitloggen met je extra account
  • nu kan je weer inloggen met je hoofdaccount
  • gebruik je extra account nu in de homey app

martijnpoppen
Werkt super. Krijg inderdaad nu een picture op mijn Google Hub als iemand de bel indrukt.
Hopelijk komen de live beelden ook nog eens een keertje op de hub als iemand op de bel drukt.

2 Likes

@martijnpoppen
Tijdens de test ging het goed (zoals hierboven aangegeven), een keer is het dus goed gegaan, daarna niet meer. Sindsdien krijg ik alleen een beeldschermpje te zien op de Google Nest Hub.
Enig idee wat de oorzaak hiervan is, of is dit een verbindingsprobleem?

@Kees_Van_der_linden ik test altijd met een push notificatie. Als je daarin wel een afbeelding ziet van eufy kan je uitsluiten of het aan eufy ligt of niet.

Zou je zoiets kunnen proberen?:
image

1 Like

@martijnpoppen Goeie tip, ga ik meteen testen.
Bedankt voor de snelle reactie. Top. :+1:

@martijnpoppen
Net de test uitgevoerd, image komt meteen binnen op de Phone.

1 Like

Hallo,

Kan ik met een eufy cam ook een flow maken op geluidsdetectie?
Ik ben namelijk hard op zoek naar een passende oplossing voor het volgende: Ik zou graag een cam als babycam willen gebruiken en ik zou als trigger willen gebruiken wanneer de baby jengelt of echt gaat huilen (liefst verschil in gedetecteerde db in kunnen stellen) Zodat ik bijvoorbeeld via sonos een rustgevend muziekje kan afspelen. De eufy 2k indoor cam heeft sound detectie maar kan ik dit zo gebruiken zoals ik hierboven beschrijf? Of een andere camera?
Als iemand anders een betere oplossing hiervoor weet hoor ik het ook graag!

1 Like

Hallo @Oh-No ,

Ik heb zelf de Eufy Pan&Tilt. En deze heeft geluids detectie en ook huil-detectie.

Ik heb alle soorten detectie ingebouwd in de app (zolang je camera het ondersteund). Dus bijvoorbeeld:
image

De geluidsinstellingen gaan via de officiele Eufy app. Dus daar kan je instellen op welke tonen de camera reageert zoals dit:

1 Like

Echt lekker bezig @martijnpoppen

Sinds de eufy integratie in homey is het gewoon allemaal perfect… Dit was zo’n beetje het laatste wat ik nodig had in huis

2 Likes