Afval Herinnering 2.0 - Vandaag of morgen?

Solved by using the command : ‘npm install dateformat’ in the command prompt.

1 Like

Vandaag is versie 2.7.9 van de Afval Herinnering uitgekomen. Zijn er meer mensen waarbij de postcode niet meer ondersteund wordt?
Tot aan deze versie heeft alles bij mij goed gewerkt. Heb er inmiddels een melding van gemaakt op Github.

Heeeej ik heb weer data bij debug staan. Tijd om de flow maar weer eens in te schakelen.

Zojuist de nieuwste versie geinstalleerd omdat ik wat problemen had met de juiste data. Ik voer de data handmatig in. Alles lijkt goed, behalve GFT. Dat is bij mij iedere maandag. Maar in de debug info (die weer zichtbaar is!) staan dan de zondagen vermeld. Als ik het aanpas naar dinsdag, staan de maandagen in de debug info. Bij het PMD (iedere dinsdag) gaat het wel goed. Bekende bug?

Iemand een idee voor het volgende:

‘Iets’ wordt opgehaald.
In debug info staat dat morgen GFT wordt opgehaald, wat correct is.

Echter, de Flow wordt niet uitgevoerd en de ‘en’ kaart voor ‘Iets’ geeft een uitroepteken. Geen idee waarom aangezien er dus iets (GFT) opgehaald wordt morgen.

Bij mij exact het zelfde. Geen enkele optie werkt. App verwijderd alle oude flows verwijderd (voor de nieuwe versie werkte het prima). Hij blijft aangeven dat er niets wordt opgehaald. Data in de app zelf laat wel zien dat (gisteren) de gft bak opgehaald werd (afval-app data)

bij mij functioneerd de app ook totaal niet meer 4571 postcoden werkt al een half jaar niet meer vermoed ik. Jammer vondt het een handige app

Iemand inmiddels een oplossing gevonden voor deze app?
of het op andere manier kunnen oplossen?

Heeft iemand misschien een voorbeeld flow die wel werkt ik krijg … Vandaag Niets is opgehaald, wordt morgen opgehaald ?

Hoi Chris,

Ik heb het zo, misschien dat je daar iets mee kan.

Heb het nu iets anders gedaan ga kijken of dat werkt zo.

Ik heb gekozen voor deze oplossing met 3 losse flows die je kan laten starten wanneer je wilt:

De eerste is: Afval morgen buiten zetten:

De tweede is: Afval niet buiten zetten:

De derde flow is: Afval vandaag buiten zetten:

Bij mij werkt de “Morgen Iets” kaart wel gewoon

Het werkt bij mij nu ook weer met morgen iets inderdaad en dan in de message wat er dan morgen aan de weg moet.

image

Simpeler kan niet.

Mijn afval herrinnering doet het niet meer, ik kan mijn advalwijzer niet meer vinden in de lijst. Is er iets veranderd?

De app crasht hier ook telkens. Dit is al een week zo. De reminders staan nu weer op de oudewetse calender en de app in de afval bak

@Marco_en_Sabrina_Van en @Otter
Hebben jullie toevallig firmware v7.4.0-RC22 draaien?
(Ga naar Meer (...)InstellingenAlgemeen en zoek naar “Homey versie”)

De app moet daar nog op aangepast worden en zou kunnen crashen momenteel.

Robert heeft de app net aangepast, maar kan hem zelf niet testen.
Als je wilt helpen, kan dat door deze versie te installeren:

https://homey.app/a/com.trashchecker/test/

Bij mij werkt het goed, ik gebruik de HVC api.

Zie ook

Bedankt voor de info. Idd 7.4.0-rc22 (auto update) Ik ga hem gelijk testen. Alfast een prettig weekend :slight_smile:

1 Like

3.1.11 lijkt het weer te doen, gaat niet op pause. Tnx!