Afval herinnering geeft geen spraak

Goedenavond,

iemand een idee wat ik verkeerd doe? ik heb de app afval herinnering op mijn Homey pro gezet.
En de flow gemaakt zoals op Robert Raaijmakers website staat. Als ik dan test doe hoor ik niet.

Ik krijg 1 melding (Zie printscreen) maar ik zie daar zo geen fout in moet ik eerlijk zeggen?
als ik deze naar “vandaag” zeg krijg ik de melding niet meer maar alsnog geen geluid output melding.

Het ! teken geeft aan dat de voorwaarde ongeldig is. M.a w. er wordt morgen geen papier opgehaald.

Probeer dit eens?


Als er tekst verschijnt in de tijdlijn, zou het via het spraak kaartje ook moeten werken.

Wat heb je trouwens ingevuld bij “wanneer niets wordt opgehaald”?

Als je dat veld leeg laat, komt er een melding zonder tekst, m.a.w. géén melding, in het geval er niets wordt opgehaald.
Dat is niet handig bij troubleshooten.

Dat werkt idd,

Als ik zeg “iets” begint de Homey idd te praten " morgen wordt “iets” opgehaald.
de Tijdlijn optie die je vermeld heb ik niet of zie het verkeerd, Bij Tijdlijn heb ik alleen " hallo Wereld" tijdlijn optie staan die je natuurlijk kan aanpassen

Maar het zou nu moeten zijn dat zodra het papier ophaal dag is dat Homey een melding zou moeten doen?
Dat is helaas pas over twee weken …

Het zijn de tags/variabelen van de Afval app.
Tik rechts van ‘Hello World’, op het kaartje
Dan komt een scherm met alle variabelen. Tik in het zoekveld Afval en dan verschijnen de drie groene variabelen.
Tik er één aan om toe te voegen aan de tijdlijn. Je kunt tekst er voor, tussen of achter plaatsen.

.

Ja, zodra het vandaag, morgen of overmorgen ophaaldag is, wordt er een melding gegeven.
Ik heb het zo gemaakt (donderdag/zaterdag zijn ophaaldagen)

Testen kun je door (een) datum(s) handmatig toe te voegen;
Ik heb kerstboom en papier data toegevoegd voor vandaag en morgen:

1 Like