Aansturen Itho Daalderop Centrale mechanische ventilatie

Zoals Torch1969 ook aangaf, met dit kaartje:

Dit zou moeten werken, Ger

1 Like

Ik vond het inderdaad ook uitgelegd bij de API pagina :slight_smile:
Ik heb gisteren redelijk uitgetest en nadat ik eerst op een fysieke remote een high command had ingegeven, kon ik hem na het ingeven van ‘medium’ via API ook gewoon weer via Homey/Wifi-module met MQTT instellen.
De drie fysieke RTF’s staan gekoppeld aan de add-on via de webinterface. (Deze had ik niet zoals in de handleiding staat afgemeld bij de itho. Dat las ik ook pas later maar het lijkt ook zo prima te werken).

Wat ik ook erg interessant vind zijn de instellingen die je via die webinterface zelf kan aanpassen.
(Zou iemand misschien nog extra info/uitleg beschikbaar hebben over deze paramaters, dus wat ze exact doen en wat default is? Sommigen spreken voor zich maar anders heb ik geen idee en tot nu toe heeft Google mij niet echt verder geholpen)

Nu draait mn itoh op lekker hoog vermogen wanneer ik hem op 100% zet als ik ga douchen en kan hij 's nacht zo laag dat ik hem eigenlijk niet meer kan horen (of het moet aan mn 64-jarige oortjes liggen :joy:

Nu weet ik niet of het aan mijn aanpassingen daarin ligt, maar ik merkte dat de temp en LV niet meer goed werken weergegeven in Homey. Na het opnieuw opstarten van de MQTT app’s kwam de info wel weer door. Even afwachten of dit alleen maar een incident was.

2 Likes