Ik krijg sinds een aantal dagen elke nacht 2 meldingen van zwave.
Er is echter niks veranderd in mijn config en zwave al helemaal niet.
Dit is de meldign:
"naam device"verstuurt veel Z-Wave-berichten. Controleer de configuratie van het apparaat om overbelasting van het netwerk te voorkomen.
Hi Spike, …
kijk eens op: Developer Z-Wave. Je kunt zien hoe je apparaten verbonden zijn en een paar tests doen.
Bij de Homey Pro 2023 zie je toch geen gekoppelde apparaten? Alleen bij een ronde Homey Pro.
@SpikeHome Zijn het misschien batterij gevoede apparaten? Batterij bijna leeg van een apparaat?

… Bovenstaande bedoelde ik, het geeft enig inzicht in Z-Wave van je Homey.
Als je Aeotec sensors hebt, deze sturen standaard veel te veel updates. Probeer de intervals van polling en status updates te verhogen:
Meerdere posts:
https://community.homey.app/search?context=topic&context_id=130817&q=Chatty%20aeotec&skip_context=true
Ik heb alle apparaten op een adapter.
@Ruurd_van_der_Noord ik gebruik die pagina al heel lang en alles werkt gewoon er is niks veranderd en toch zo uit het niets die meldingen.
Vreemd
Ik had het een jaartje terug ook met een ander zwave device, die heb ik uiteindelijk verwijderd en opnieuw toegevoegd.
Maar je moet alle flows daarna weer aanpassen dus dit keer wil ik t oplossen zonder dat te moeten doen.
Overigens betreft het een fibaro multisensor
De melding van teveel zwave meldingen is even weggeweest.
En die is ook weer terug gekomen.
Echter is die nu weer weg.
Ik kan er geen hout aan vast knopen