You're invited to the Homey Keynote 12 october 2022!

Nieuwe Homey Pro? :wink:

Next Wednesday, October 12th at 19:00 CEST, we have an exciting announcement to make. We’d love to have you there with us.

1 Like

/Cynisme aan:
Iets waar we niet echt wat aan hebben ben ik bang
of minimaal een feature wat weer geld kost.

Bij “Energie” staat nog steeds “Under construction” misschien komt daar verandering in?

Dat staat al een flinke tijd “Under construction”, zou een wonder zijn :slight_smile:

Today is the day…

2 Likes

ik hoop eindelijk eens een goed een mooi dashboard

1 Like

Net de presentatie gezien. Zeer, zeer groot nadeel is dat een backup uit de cloud niet kan worden teruggezet. Ik heb zwave devices in mijn plafond zitten die ik met heel veel moeite aan heb kunnen melden bij Homey. Dat ga ik niet even opnieuw doen. Aan mij vooralsnog niet besteed behalve als ik via het terugleggen van een backup alles in één keer werkend heb zonder alle devices weer opnieuw te moeten aanmelden. Ben net over naar advanced flow, dat was ook veel werk om alles over te zetten. Mooie ontwikkeling dus maar niet voor mij! Jammer!

1 Like

NOG niet staat er bij, ik verwacht dat dat uiteindelijk wel wordt toegevoegd. Kwestie van niet de eerste willen zijn dan.

Mooi apparaat.
Ik had gehoopt dat er ook verteld werd welke features ook voor de huidige Homey Pro beschikbaar komen.

waar staat dat ergens, ik kan die info nergens vinden…

Helemaal eens met je. Ik wacht geduldig af en gebruik mijn homey met veel plezier.

Bij de faq

welke faq? (linkje?!?!)

Control-F en type FAQ

In de webshop bij de faqs staat:

Momenteel wordt het migreren van een vorige generatie Homey Pro of Homey (2016 - 2019) nog niet ondersteund. Ook kunnen back-ups die hierop zijn gemaakt niet worden hersteld op de nieuwe Homey Pro. We werken eraan om het upgrade-proces zo soepel mogelijk te maken, maar hebben nog geen definitieve tijdlijn.

Tot die tijd is het misschien wel leuk om een keer met een schone lei te beginnen?

Besteld! Nu hopen dat ze een levering in december waar gaan maken…

Vind dat ze bij Homey een behoorlijke steek hebben laten vallen, door niet te zorgen dat je simpel kunt overgaan van de ‘oude’ naar de ‘nieuwe’ Homey.
De hardware is best interressant maar om je hele huis opnieuw te moeten gaan opbouwen is een echte NO GO voor mij. (Honderd modules uitbouwen, opnieuw koppelen en dan weer inbouwen om nog maar te zwijgen over de flows). Mijn huidige Homey werkt nog prima, en zolang dit niet geregeld is, blijft deze gewoon staan.

Inderdaad onbegrijpelijke misser dat niet direct mogelijk gemaakt wordt je oude bolletje te migreren naar dit nieuwe schijfje. Ik wil m graag hebben maar alles opnieuw koppelen is niet zo maar te doen. Ik wacht dus toch maar ff met bestellen.

Iemand een idee wat bedoeld wordt met het appeltje waarnaar ze verwijzen?

HomeKit.

Ook ik zie niet direct de meerwaarde, en nu het overzetten van mijn bolletje naar de pannekoek niet mogelijk is ga vooralsnog niet overstappen. wel leuk dat er een data aansluiting mogelijk is voor € 29,95 extra, ook het geheugen is vergroot maar waarom niet direct 16 Gb of zo, het prijsverschil is niet zo groot tussen een paar Mb of een paar Gb ?