Website Homey community (HCS) onbereikbaar

Vraag er is een website HCS

Ik hoor veel mensen hierover echter als ik een kijkje wil nemen van het begin af aan krijg ik (zie foto) niks te zien hebben meer mensen hier last van ? is al continu zo welke browser ik ook probeer heb de eigenaar al gemaild helaas geen reactie weet iemand hier meer ?

Heb je de zoekfunctie hier al gebruikt?
Genoeg te vinden over de HCS.

Jazeker maar als ik op de site kom zie ik niks ? Alles is zwart zie foto bij andere bericht! Ik was benieuwd of dit bij iedereen zo is , of dat ik iets verkeerds doe ?

Ik denk niet dat je de zoekfunctie juist gebruikt hebt:
https://community.homey.app/search?q=Homey%20community%20app%20store

Ja die heb ik gebruikt, maar eerlijk wordt ik er niet wijzer van hij ligt eruit zover ben ik. Maar is er een alternatieve manier ? Dat wordt me nou niet echt duidelijk of is er een andere site met meer apps dan de officiële site met apps ?

Er staat toch dat er aan een nieuwe site wordt gewerkt?
Eerste hit van de searchpage hierboven:

Bovendien kun je je vragen beter daar posten dan in alweer een nieuw topic…

1 Like

Zelfde probleem hier, de website lijkt (in ieder geval gedeeltelijk) uitgeschakeld te zijn, waarschijnlijk omdat de HCS het sowieso niet meer doet op de HP2023.

Henk, het was een normale vraag. Ik kwam er gewoon niet uit. Maar het was niet de bedoeling hiermee dat je geïrriteerd zou worden. Dat was zeker niet de bedoeling.

Ben niet geïrriteerd hoor, maar het is goed gebruik om eerst even goed te zoeken voor je een nieuw topic opent.
Voordeel voor jou is ook dat je waarschijnlijk sneller en een veel beter antwoord krijgt als je iets zoekt en/of post in het juiste topic.
Niemand heeft er iets aan als er tig topics over hetzelfde probleem geopend worden.

1 Like