Waar is de Luxaflex app?

Ik heb 5 duettes van Luxaflex in bestelling staan met de gedachte deze op de Homey aan te sluiten. Tot mijn verbazing zie ik echter dat de app niet meer te vinden is. https://apps.athom.com/app/nl.luxaflex.powerview Werkt niet meer.

Wat is hier aan te doen en hoe kan ik hierover in contact komen met Homey?

This could help.

For your other questions Link

Je kunt de app ook zelf van github clonen en installeren. Laat me weten als je hier hulp bij wilt.
Ik zal HUSS BV (de makers van de app) vragen of ze hem opnieuw willen aanmelden bij de app store.

Bedankt voor jullie reacties (thanks for the replays).

Kan je me uitleggen hoe ik het via github kan klonen en installeren? En is dat dezelfde versie als die online stond of wordt die versie niet meer ge-update?

Hoi Roggier, kan de app wellicht ook geupdate worden dat het mogelijk is om ipv van de scene te activeren het product zelf via homey bediend kan worden?

Luxaflex heeft vandaag laten weten dat de Powerview-app voor Homey binnenkort weer zal verschijnen. Door verschillende updates aan beide kanten werkte het (volgens hun) niet meer, maar er is nu besloten de app nieuw leven in te blazen. Even geduld dus.

5 Likes

Bedankt voor alle reacties. Fijn dat de app binnenkort weer online komt.

1 Like

De app staat al online. Door een bug alleen te vinden via Google.

Hoe werkt het nu? Werkt alles naar wens? Kun je dit met flow’s regelen of moet er een verbinding staan tussen de scenes binnen de app van hen en homey?

Ik heb het zelf niet, maar voor zover ik het begrijp kun je met Homey alleen scenes oproepen en dus geen individuele ramen bedienen.

Ik kan dit bevestigen. Je kan alleen een scene activeren.