Update KlikaanKlikuit

Graag gedaan, Jos.
A wild guess, maar als je de bel van zone test naar de hoofdzone (Thuis) verplaatst, zou je m dan wel kunnen selecteren als ‘Als’ kaartje?
Ik vind t zo apart dat je hem niet kunt terugvinden.

Heb je de gong en de knop (ACDB-7000A of B) apart toegevoegd? De gong kun je alleen vinden in DAN,de knop wel bij ALS. Klik op jouw gong en knop in KlikAanKlikUit App voor Homey | Homey om te zien welke kaartjes je kunt verwachten.

1 Like

Kun je hem in zowel de web app als phone app niet vinden? In de web app kun je op naam van je device zoeken als je een ALS kaartje wil gaan toevoegen

Hallo,
In de oude situatie heb ik de knop nooit eerder aangemeld. Mijn bel gaf bij instellingen de mogelijkheid om Algemeen alarm, alle alarmen of geen alarm te kiezen. Door deze op alle alarmen te zetten kon ik de bel in een Als kaartje aanmaken en vervolgens via Dan kaartje een pushbericht laten sturen. Na de update ziet het instellingen deel van de bel er dus anders uit. Maar je idee heeft goed gewerkt, ik heb de knop nu toegevoegd en kan nu wee gewoon de gewenste flow aanmaken.
Bedankt voor de tip in elk geval.

Hallo Peter,

Inderdaad vreemd dat ik de apparaten niet kon terugvinden in de apps. Ik had ze eerst in de Thuis zone staan en kon ze niet vinden. Daarom had ik een nieuwe zone (test) aangemaakt maar ook daarin vond ik niks terug. Nu zie ik bij het maken van de flow in de Als situatie de knop staan en in de Dan situatie de bel staan. Ik zet ze nu terug in de Thuis zone.
Hartelijk dank voor je reacties.

1 Like

@Peter_de_Vos zou je nog een keer de app kunnen delen. Heb nu 7.1.7. draaien en daarbij werken de Asun650 modules weer niet (invert optie werkt niet)

Komt tie nog een keer:

4 Likes

Zelfde probleem hier…

Hoi Rens, heb je de post hierboven van Peter de Vos gezien? Die versie heeft geen issues (als t goed is). Werkt het weer als je die versie installeert?

1 Like

yes het is gelukt.

2 Likes

Helaas is de wetransfer link niet meer geldig, kun je hem nogmaals sturen? Al vast bedankt.

Ik heb hetzelfde verzoek. Graag een nieuwe link. BVD

@NielsterHofstede , @Roger_de_Kort

1 Like

Thx

Beste Peter,

Bedankt voor de snelle reactie

Ook ik heb dit probleem, helaas zijn de bovenstaande links verlopen. Kan iemand hem opnieuw plaatsen? Alvast bedankt!

Voila nl.klikaanklikuit-431.zip - Google Drive

1 Like

Geweldig, dankjewel!

1 Like

Voor de gelegenheid is de oude versie nu ook te installeren vanuit de Community App Store!
Link <<click

3 Likes

Goed besig!

1 Like