Tuya app ondersteuning

Ik heb mijn lampen eerst in de Tuya Smart app geïnstalleerd en vervolgens de app in homey geïnstalleerd.
Volg ik nu de stappen om Tuya te verbinden met Homey dan kom ik niet verder dan stap 10 Confirm Authorization.
Er staat bij mij geen Done linksboven zoals op het plaatje bij stap 10 maar na geklikt te hebben op Confirm Authorizatin komt er een blanke pagina met de melding u kunt deze pagina nu sluiten.
Sluit ik die pagina dan komt er een pagina met een constant draaiend tandwiel met de tekst log in op de website van de fabrikant. Klik ik dit weg dan moet ik weer opnieuw beginnen en eindig ik weer op die laatste pagina.
Wat gaat hier fout?

Dag Annemiek en welkom,

Vermoedelijk heb je het over de Tuya app van Athom.
Daar lijkt een flinke bug in te zitten, door meerdere mensen gemeld. De app is ook nog maar net gepubliceerd.

Zie het app topic (nu nog een beetje een zootje):

Dus kan ik alles maar beter weer terugdraaien en de oude tuya app gebruiken?

Ik zou dat doen ja.
De twee apps kunnen ook naast elkaar draaien vlgs mij, dus je kunt rustig verder klooien met de nieuwe app, terwijl je de oude gewoon laat doordraaien.

Mij hetzelfde al een op´ossing?

Toch schandalig dat de gebruikers van homey een app worden aangeboden dat voor geen meter werkt enkel ergernissen opwekt…

1 Like