Toon en Homey

Bedankt voor je snelle reactie. Die spatie is omdat ik daar mijn naam heb weggehaald :wink: Als ik homey app run doe, dan krijg ik dezelfde error.

Hoe kan ik zien welke NPM-versie op mijn Homey draait?

Ik ga nu naar die link kijken waar het misschien aan gerelateerd is.

Gaarne gedaan.

Dat zag ik niet eens, maar een spatie of ‘apart’ leesteken in de gebruikersnaam (en/of foldernamen) is regelmatig de oorzaak van errors met npm, vandaar :grin:

…meer>instellingen>algemeen>over ‘Node.js versie’

Nogmaals dank. Volgens mij is het nu gelukt…in ieder geval geen foutmelding meer. Ik heb NPM op mijn pc een upgrade gegeven.

Nu ga ik ermee spelen!:slight_smile:

1 Like

Hallo, het is me bijna gelukt, als ik mijn rooted toon wil installeren in de app van Stefan (hartelijk dank) word er gevraag om een naam van apparaat , moet uniek zijn?? ENECO -001,maar waar kan ik die Device ID vinden?

Laat ik nou deze vraag ook hebben…

Het is inmiddels gelukt het is de PN nummer op de doos,maar dan zonder het koppel teken, bij mij 12 getallen.

het was me gelukt echter zag ik dat mijn waardes niet veranderde, welke versie moet ik hebben?
Ik had de master, en die werkte bij mij, maar die heeft de update flow kaart niet.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

1 Like

Sinds de laatste update naar firmware 7.1.6 krijg ik de app niet meer werkend via de CLI methode

Ik krijg een vage foutmelding in Node.js
homey app install
✓ Pre-processing app…
'NOENT: no such file or directory, lstat 'C:\Users\janse421\Downloads\nl.vinceste.open-toon-master\

ik run de app vanuit deze directory
ook als ik het --path mee opgeef krijg ik deze error

Iemand suggesties??

Wat gebeurt er als je homey app run doet?
Dan krijg je misschien wat meer info terug

Exact de zelfde foutmelding
homey app run
✓ Pre-processing app…
'NOENT: no such file or directory, lstat 'C:\Users\janse421\Downloads\nl.vinceste.open-toon-master

het maakt ook niet uit of ik de master of de develop versie run

C:\Users\janse421\Downloads\nl.vinceste.open-toon-Develop>homey app run
✓ Pre-processing app…
'NOENT: no such file or directory, lstat 'C:\Users\janse421\Downloads\nl.vinceste.open-toon-Develop

Ik heb ook 7.1.6 en heb vanochtend de installatie van de main branch gedaan. Was er eerder nog niet aan toe gekomen. Anders dan dev_2 te veranderen naar dev_3 heb ik niet gedaan. Werkt hier als een zonnetje!

Ik maak gebruik van NodeJS 17.0.1 op m’n Mac.
Gebruik gemaakt van deze tutorial: [HOW TO] CLI install method - #14 by Peter_de_Vos
Effectief alleen het volgende gebruikt:
npm install -g homey
homey list
homey select
*browse naar gedownloade directory binnen Terminal
homey app install

1 Like

Is deze app ook geschikt voor de Homey Bridge? Ik probeer hem te installeren, maar krijg de volgende foutmelding “” Installing apps is not available on this Homey. Please run your app instead."

Developing voor Homey Cloud is anders dan voor de Pro en op een Homey Pro kun je kiezen tussen run en install.
Voor de Cloud bestaat alleen de Run versie en dien je behalve een voor cloud aangepaste app ook de command line en docker container open te houden.

Dus behalve dat de app waarschijnlijk niet geschikt is kun je ook niet op die manier development code draaien. (Installeren)

Hoi Stefan,

Even een vraag voor een beginner.
Hoe kan ik deze app installeren via github? Ik heb een homey pro 2.
Alvast bedankt.

En daarna de “How to CLI” even opzoeken

1 Like
1 Like

[OPGELOST] Om een of andere reden was de Toon niet meer zichtbaar en bereikbaar op het netwerk. Na een volledige herstart van de Toon werkt het gelukkig weer.
Ik krijg géén nieuwe waardes meer binnen van de Toon en kan géén temperatuur meer instellen.
Nu is er geloof ik een probleem met Toon en verlopen certificaten, maar of dat de oorzaak is weet ik niet.
Ik gebruik de laatste development versie.
Hebben er meer mensen hier last van?

@Stefan_Postma
Do you have plans to update your app to SDK3?
If so I’m interested to buy a Homey Pro 2023 and willing to donate € 10,00 for the app.

Not yet as my old toon died without being able to get a new one yet. So more into a new Toon. And then yes willing to look into an upgrade of the app

3 Likes

Hi Stefan,

Any news on openToon for HP2023?