Toon en Homey

Recently the toonWater app has added support for Toon (rooted).

1 Like

Thank you very much. Seems to work

Hi there,

I’m trying to connect my rooted Toon2 to the open toon app on my HP23, but I’m unavailable to do so.

When I try to do so I see this appear:

As I am fairly new to the game I want to make sure I’m not doing anything wrong or something.

Is the open-toon app up to date for HP23? I have version 1.0.0 running, is this the right one?

Thanks in advance for any information and/or insight on the issue.

Wessel

@Stefan_Postma, had je wellicht wat info over mijn situatie welke ik in mijn eerdere post had omschreven?

ik hoor het graag :slight_smile:

Try the toonwater app. It works great for me

Thnx Ramon,

Ga ik proberen :+1:t2:

Check!

Het werkt met de toon water app. Dankjewel voor de tip @Ramon_Zuidgeest :+1:t2:

Heb de toon water app uit appstore gehaald. Zowel toon als water zie ik niet verschijnen na installatie op een homey pro 2023.

Moet er nog wat bij? Of is er een test versie ergens voor deze homey?

Hi Marcel,

Toen ik via de app op mijn mobiel het eea probeerde toe te voegen had hij er ook moeite mee maar op de pc kon ik mijn geroote Toon2 makkelijk toevoegen, wellicht dat dit voor jou ook werkt?

Gr, Wessel

1 Like

@Wessel_V

Dat was de truuk. In 1x vlekkeloos geinstalleerd. Het invulschermpje flitst voorbij waar je wat moet invullen. Maar je kan niets op mobiel. Op pc gaat dat prima

Aah top, goed om te horen Marcel!

Ja had ik ook, dat ze op de mobiele app voorbij flitste.

Wellicht dat 1 van de Devs meeleest en er iets mee kan…?

Deze truck werkt ook bij de Homewizard app, daar vliegt het scherm ook voorbij. En dat is al sinds het begin van de HP23 als ik het goed heb.
Oplossing is ook, toevoegen via de pc.

1 Like

Werkt perfect, Toon Water geeft dezelfde info als Open Toon. Toon 2 rooted toevoegen vanuit de browser werkt prima.

Hallo,

Mijn gerooted toon 2 schiet in de nacht van stand slapen naar thuis. Hoe kan ik er achter komen waardoor dit gebeurd? Kan ik ergens een log aanzetten?

Bedankt alvast

Hi All,

ik denk laat toch even berichtje achter, want dankzij volgens mij Marcel, heb ik mijn geroote toon heel gemakkelijk installeren, met alle informatie die je maar kunt bedenken.
ik heb via de toon water app, mijn geroote toon kunnen installeren met dus alle informatie, echter lukt dit niet in de app, maar via de webapp geen enkel probleem, TOP!