Shelly I4 werkt niet correct binnen Homey

Ik heb een vraag, ik heb vandaag 2 Shelly I4 modules geïnstalleerd. Beide modules werken 100% binnen de eigen App van Shelly maar bij het koppelen aan Homey gaat het bij 1 van de 2 opstellingen verkeerd. 1 Module is aan een Homey Pro gekoppeld dit gaat 100%, echter de andere Module die aan Homey Cloud oplossing gekoppeld is lijkt een bug te bevatten, bij het aansturen van poort 1 tot 3 gebeurt er helemaal niets binnen de Homey app, bij het aansturen van poort 4 gaan in 1 keer alle 4 de ingangen binnen Homey aan?
Zoals ik in bovenstaande schrijf werken beide modules gelijk en goed binnen de App van Shelly zelf?

Weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,
Twan,

It’s a bug which I’ll fix in an upcoming release.

1 Like

Bedankt voor de snelle reactie, en super dat het in de volgende versie opgelost gaat worden!.

Hallo Jelger,

Bedankt dat de app voor de Shelly I4 is aangepast, ik zie dat de waardes nu goed in de homey binnen komen,. Echter krijg ik geen flows aangestuurd met deze waardes, het lijkt voor zover dat kan dat de flow status veranderingen niet binnen krijgt?

Wat kan hier de oorzaak van zijn, en zijn hier oplossingen voor?

Grt. Twan,

Kan je de flow delen die niet werkt?

Dit is een van de flows die niet werkt, heb je hier iets aan?

https://homey.app/f/9KR3H4

En dit gaat dus over een Shelly i4 verbonden met Homey Cloud?

Het EN gedeelte heb je nog nodig denk ik. En input 4 is aan
of,
En input 4 is niet aan:

Hmm, probeer die laatste AND conditie eens weg te halen om te kijken of de flow dan wel werkt.

Klopt, dit betreft een Shelly I4 op een homey cloud omgeving.

Waarom zou er een AND gebruikt moeten worden, alle andere Shelly devices werken met de ALS DAN flow?
Ook deze flow werkt niet, de variabele wordt niet gezet.

Ik fix dit met de volgende release.