Probleem met Novy Intouch v2 (Crash Flow Editor)

Hallo, bij het toevoegen van een “Dan” kaartje van de Novy Intoch v2 App van @HarriedeGroot crashed de flow editor en kan ik een crash report melden.

Het kaartje dat ik wil gebruiken is de “Stuur commando naar de afzuiging” en daarmee wil ik het commando “Zet lamp aan” geven maar zover kom ik niet eens. Bij toevoegen van dit “Dan” kaartje gaat het al mis. Ik heb nog een oude flow waar dit kaartje dus al inzit en die werkt ook gewoon, erg vreemd maar dit is de status.

Hebben meerdere mensen dit probleem? ik heb het ook in GitHub gemeld. Hoop dat het opgelost kan worden.

Probleem doet zich voor bij de Standaard Flow Editor als ook bij de Advanced Flow Editor

Wat doet de standaard flow editor op my.homey.app? Crasht deze ook?

Je zult bij Athom moeten zijn, app developers kunnen niks doen tegen bugs in de flow editor.

Ja, die crashed ook.

Ok thx. Ik heb de crash report die naar boven komt ingevuld neem aan dat dit voldoende is. Athom kan dit zelf snel testen, je hebt er geen Novy voor nodig. Ik ga er even vanuit dat het probleem zich ook bij anderen voordoet, wellicht dat iemand dit even wilt testen. Mijn dank is groot :wink:

Heb geen Novy, maar hoe test je het dan zonder Novy?

Novy Intoch v2 App installeren van HarriedeGroot

Het “DAN” kaartje plaatsen “Stuur commando naar de afzuiging”

Helaas, dan zijn er nog nul flowkaartjes beschikbaar.
In de app zelf is niets configureerbaar, dus zal er een Novy apparaat toegevoegd moeten worden.
Dat heb ik dus gedaan, en dan moet ik op een knop van de afstandsbediening, die ik niet heb, drukken. Ik kan dus geen Novy apparaat installeren.

Kan het dus niet testen zonder hardware van Novy…

Ok @Peter_Kawa jammer. bedankt voor de moeite.

Wellicht dat iemand anders met een Novy afzuigkap dit kan testen.

Misschien @HarriedeGroot zelf?