Crash bij het maken van een flow

Bij het maken van een flow crash de app versie 2.02. Dit gebeurt zodra ik een tekst moet invullen. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing.

Op android of :green_apple: ? En welke telefoon-app versie / telefoon-FW versie ?

Telefoon android met versie 8. Ik heb ook een Apple iPhone en daar heb ik het probleem niet.ik heb ook al een keer de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ook dat helpt niet

De algemeen beschikbare Android app versie in de Google play store is inmiddels v2.0.6 build 250 als ik het goed heb.
In een beta is ook een nieuwere in omloop, ben er niet zeker van of die beta open is. Zorg in ieder geval dat je app op Android up to date is.

Alle laatste updates zijn geïnstalleerd. Ik vraag me af of er meer gebruikers last hebben

Als de app crasht is dat een bug in de app. Die kun je hier melden: https://support.athom.com/hc/en-us/requests/new

Laatste versie vind ik zo vaag klinken,
Welke versie van de Homey mobile app op Android draai je dan nu?
Ik heb hier nog geen last gehad en als iets echt structureel voor komt hebben we laatst gezien op slack is het snel duidelijk.

Bij mijn Marantz app werkte autocomplete sinds Homey 2.0 niet meer goed, dus er zal inderdaad een wijziging in de app nodig zijn die je gebruikt in die specifieke flow.

Edit: met app bedoel ik hier het programma voor het apparaat wat je gebruikt, niet de iOS of Android app van Athom.