Homey app crasht 2.0.2 bij maken nieuwe flow

Mijn app crasht als ik een nieuwe flow wil maken zodra ik een DAN kaartje wil aanmaken.

Met zo weinig info kunnen wij ook niet veel,
Wat is je app versie, op Android of iOS?
Welke kaart probeer je in DAN te zetten en is dat een standaard Homey kaart, een van een device of app of gebeurt het bij allemaal?
Heb je al geprobeerd om de app uit te loggen en opnieuw aanmelden?
Of cache en data te verwijderen bij de ( Android) app setting?

App crashes kun je hier melden: https://support.athom.com/hc/en-us/requests/new

1 Like

Het zou kunnen dat een app dit veroorzaakt die je hebt geïnstalleerd.

Nee, dit wordt veroorzaakt door een bug in de Homey app :slight_smile: het zou best kunnen dat het specifiek gebeurt bij een bepaalde app, maar het is niet iets wat een app developer kan oplossen.

Mijn Android Homey app crasht zodra ik een nieuwe DAN kaart wil aanmaken. Het maakt niet uit of het een nieuwe flow is of een bestaande flow waar ik een nieuwe DAN kaart aan wil toevoegen. Homey via de app opnieuw gestart, dan crasht de app de eerste keer niet maar heb ik (bijna) geen apparaten. Daarna crasht de app alsnog. Opnieuw ingelogd in de app. Helpt niet.

Bij mij op een Samsung tablet met Homey app v2.0.8.257 werkt het nog gewoon, ik zou het even bij Athom melden via bovenstaande link en ook per email vanuit de crash melding zodat ze jouw specifieke issue kunnen onderzoeken.

Thanks