Advanced Flow erg traag

Hallo allemaal,
Sinds een paar dagen krijg ik het niet meer voor mekaar om een advanced flow te maken,
Editor reageert supertraag. Kaarten kan ik zelfs helemaal niet meer aanmaken. Echt superirritant.

Bij opstarten worden bij oudere flows de kaarten niet verbonden (lijntjes ontbreken).
op zich werkt mijn HP verder prima, maar nieuw flows maken is gewoon onmogelijk.
Wat is hier ad hand? HELP!

Alvast bedankt,
Frans

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Meestal veroorzaakt een app dit, er zijn hier meedere topics op het forum over met verschillende apps. Welke Homey apps gebruik je?

Hoi Sven… zie Screenshot:

De laatst toegevoegde: Chronograph - Countdown en VW Group Vehicles…

Als het sinds het installeren van 1 van deze apps optreedt, meldt het dan bij de ontwikkelaar.

Je kunt het meteen uitvinden door die apps uit te zetten, dan moet de flow editor weer normaal functioneren.
Zet dan 1 voor 1 de apps aan en check bij elk of de flow editor traag wordt.

De Chronograph app is vlgs mij niet de boosdoener (deze app zit in een groot deel van mijn flows).

Het meest waarschijnlijke probleem: een app, of een device van een app vernieuwt onophoudelijk bepaalde triggerkaartjes.

Ik heb zelf maanden met dit toen nog onbekende fenomeen lopen emmeren. Uiteindelijk vond een Athom medewerker de oorzaak middels de browser console door zelf op mijn Homey in te loggen.

De oorzaak was, zoals omschreven door de developer van de toen betreffende app:

Dit zou je door kunnen geven aan de developer van laatst geïnstalleerde, of laatst geupdate apps, waarna de problemen begonnen.