Netscan app

Weet iemand of de netscan app zal worden bijgewerkt? Ik kan de huidige versie niet installeren op V3 firmware.

Dank voor de reactie Roy. Ik durfde de beta niet te installeren. Maar misschien moet ik me er overheen zetten. Ik heb nog geprobeerd om een β€˜issue’ te melden bij de ontwikkelaar, maar dat lukt me niet (kom op een of andere website terecht waar ik geen mogelijkheid zie een issue te melden).

1 Like

After a backup restore to Homey pro this app is not able to get restored. Manually trying to install this app gives an error: incompatible_app_version

Tried to search github, does anyone have an older repository or is someone able to change the version so that this app can be installed on Homey Pro 4.x ??

ik heb hier een link gevonden van de maker van deze app
NetScan
Het lijkt erop dat hij maar 1 bestand heeft aangepast;
app.json 5.52 KB 2020‑05‑09 Updated the maximum OS version
Ik ben zelf nog te vers in het bezit van een homey om er verder mee te klooien.maar zodra ik weet hoe je deze bestanden met Linux naar Homey kan uploaden en of dat geen veiligheids issues opleverd zal ik dat zeker proberen

[uurtje later]

Nou dat duurde me te lang dus die Net Scan app staat er nu op via deze methode

works like a charm

de (aangepaste) Netscan app werkt niet meer na de update van Homey naar 5.0
ik krijg een melding in de homeyapp als ik die wil starten
Zie plaatje

weet iemand hoe dit opgelost moet/kan worden?

Wachten totdat iemand de app helemaal herschrijft naar de nieuwe SDK voor Homey v5.

er is inmiddels een nieuwe app net scan die werkt voor de nieuwere firmware…
Kun je vinden in de store als je zoekt op net scan