+1 voor de Peblar Business, nette lader, alles er op en eraan en Nederlands ontwerp en gefabriceerd! (Wordt ook door bijvoorbeeld Eneco als white label ingezet)
Welke app voor de Peblar Business gebruiken jullie? De officiële of de Community app? Mijn Peblar word volgende week geplaatst en wil graag weten welke app ik het beste kan installeren? Hoe zijn jullie ervaringen?
Die krijgt vanuit mij ook een +1, recent bij ze langsgeweest in Eindhoven en indrukwekkend om te zien hoe die laadpaal hier op Nederlandse bodem wordt gefabriceerd.
Maar daarnaast zijn er ook zat andere mooie opties te vinden in de Best Buy Guide
@Doekse naar aanleiding van de post hierboven, toen jij in Eindhoven was, heb je toen met Peblar gesproken over de Homey Energy dongle?
Ik heb nu speciaal voor de Peblar een Homewizard P1 dongle aangeschaft en heb nu 3 P1 dongles, zou mooi zijn als de Peblar rechtstreeks met de Homey Energy dongle kan communiceren voor de Load Balancing, kan ik de Homewizard er weer tussenuit halen.
Werkt load balancing snel genoeg via de p1 poort? Als ik 11kW aan het laden ben, en schakel een 10,5kW sauna kachel in, gaat dat goed komen? Heb een 3x25A aansluiting.