Kan niet inloggen bij Tuya

Wij hadden vanmiddag een internetstoring bij Delta en zojuist zijn we weer online.
Ik heb een aantal plugs van Tuya en daar staat in alle apparaten een rood uitroepteken.
Ik wil via de repareren optie de boel weer werkend te krijgen, maar het lukt me niet in te loggen bij Tuya (mijn wachtwoord wordt geweigerd.)
Ik probeer mijn wachtwoord te resetten, maar dan krijg ik de melding ‘SERVER BUSY’
Wie heeft raad.

Waarschijnlijk is je account verlopen.
Even naar tuya toegaan en daar opnieuw inloggen door je wachtwoord aan te vragen?

Kijk anders hier even:

Graag eerst even aangeven over welke Tuya app het hier nu gaat.
Van de Athom Tuya app verlopen de wachtwoorden nl. niet, bijvoorbeeld.

Het gaat om de officiele Tuya app

Installeer de test versie v1.2.1 van vandaag eens
https://homey.app/a/com.tuya/test/

De bugfix klinkt precies als wat jij meldt, en moet zijn opgelost in v1.2.1:

Ja, ik zag dat bij mij versie 1.1.0 nog draait.
Ik heb de optie ‘automatisch updaten’ aanstaan, dus ik neem aan dat deze binnenkort wordt bijgewerkt.
Hoe kun je de app buitenom de automatisch update updaten?

Als je (ooit) nog geen testversie had geïnstalleerd, wordt er niet automatisch een test versie update geïnstalleerd, dus de huidige testversie dien je zelf even via de appstore te installeren, zie linkje in m’n vorige post → deze versie wordt over de “live” app geïnstalleerd, dus niets vooraf deinstalleren!
Mocht je weer terug willen naar de live versie, dan installeer je die gewoon weer over de testversie heen.

Live versies worden in ieder geval automatisch uitgerold als je auto-update aan hebt staan.

Ik durf eigenijk niet te zeggen of test versies wel automatisch geïnstalleerd (mogen) worden.

Beste Peter,
Dank voor je hulp.
Het is gelukt om de testversie te installeren.
Het lijkt erop dat het probleem is opgelost.

1 Like