Inloggen Tuya App

Hi,

Ik heb deze melding de afgelopen dagen van meerdere gebruikers gezien. Ik loop tegen de onderstaande melding aan bij het inloggen op Tuya. De melding wordt gesloten met een verwijzing naar een artikel waar de oplossing niet in staat! Kan hier naar gekeken worden, dit gaat op dit moment niet goed.

“No matching App user information, please re-enter or switch the regional version”

Ik denk wel dat ze er naar kunnen kijken, als je even aangeeft welke Tuya app je bedoelt.

Bij 3 van de 4 apps staat bijna onderaan de pagina een link met “Bezoek forum”.
Als je op de door jou gebruikte app klikt kom je in het topic van de app uit.
Daar kan je je vraag stellen en eventueel zoeken of er een oplossing is.

Ik heb hetzelfde issue bij de Official App van Tuya. Sinds zondag werkt het niet meer om in te loggen en krijg je deze melding “No matching App user information, please re-enter or switch the regional version”.

Dat is een bekend probleem, inmiddels zeer uitgebreid in de app thread besproken.

Ik ben opzoek naar de thread. Waar kan ik die vinden?

1 Like

Het gaat bij mij om de officiële app van Tuya, waar geen aparte community voor is.

Het gekke is dat het wel gewerkt heeft. Ik kon inloggen en in een keer al mee lampen synchroniseren die in de Tuya app stonden.

Zie mijn post direct boven die van jou. Maar in het kort: die app werkt niet meer.

De Tuya Cloud app van Jurgen werkt (nog) wel, mocht je een workaround zoeken: