Kan de Tuya smart app niet vinden?

Zojuist de Homey Pro werkend gekregen maar de tuya smart app kan ik niet vinden? er staan alleen de Tuya zigbee , Tuya Cloud en Tuya apps op maar die zien mijn lampen niet die ik heb geinstalleerd in de Tuya smart app? hoe kan ik dit (op een simpele manier) oplossen?

De enige manier op dit moment is via de Tuya Cloud app. Je moet de instructies in de eerste post van de app thread nauwkeurig volgen.

1 Like

sorry maar ik snap er helemaal niets van?!

Management versie: de officiele app van Tuya is offline omdat Tuya de stekker er uit heeft getrokken omdat ze vinden dat Athom moet gaan betalen.

overal lees ik, ook op de homey site dat het werkt dus heb ik alles aangeschaft en nu dit? maar wat is nu een simpele oplossing (voor en niet IT-er)?

Ik heb de enige oplossing al gegeven.

1 Like

Hoi, welkom!

Als je de instructies volgt gaat het ook werken.
Houd er maar vast rekening mee dat welk smarthome platform je ook gaat gebruiken, er kan altijd iets stoppen met werken, zeker als je allemaal cloud based (= vaak Tuya) spullen gaat gebruiken.

De β€˜best buy guide’ zwijgt in alle talen over Tuya. Dat is een teken aan de wand:
https://homey.app/nl-nl/best-buy-guide/

Tuya (wifi) apparaten zou ik omruilen voor iets anders.

En Athom maakt graag reclame voor alles wat werkt met Homey, ingewikkeld om te configureren of niet.