Itho, hoe kan ik deze Itho App installeren?

Uuuh, een simpele flow die de ventilatie op boost zet en met een timer die na 10, 20, 30 minuten de ventilatie op normaal zet?

Dit is toch waarvoor we de Homey hebben?

Dit is een flow om de snelheid van de ITHO aan te passen. Een timer kan je maken met de zandloper app met Homey.

1 Like

I know, dat gebruik ik ook, maar ik wil het liefst gewoon de ingebouwde functionaliteit benutten van de Itho controller. Thanks anyway

1 Like

Hey Arie! Longtime no hear - ik gebruik de Arjen Hiemstra module en werkt tadeloos zelfs met de HP23 wel goed kijken of het de juiste serie CVE is. draadloos Bordje in de mechanische ventilator vervangen voor de ArjenHiemstra module past perfect je hebt geen breekijzer nodig en via Mqtt host(homey als server) en Mqtt client de CVE koppelen. Let wel op gebruik een 2.4GHz WiFi voor het koppelen. Daarna is het een flowtje maken en moeders of jijzelf kunnen urenlang badderen of lekker koken zonder veel nare luchtjes …
https://github.com/arjenhiemstra/ithowifi/raw/master/handleiding.pdf Hierbij de link van de handleiding en persoonlijk vind ik krijg je echt waar voor je geld. Ook vragen of problemen worden snel door Arjen opgelost of aangepast … Bon dia Max

1 Like