Hue apparaten weg

Sinds vandaag (6-12-24, 18:00) zijn spontaan al mijn hue apparaten weg uit homey. In het apparaat overzicht staan de blokjes er wel maar zonder icoon en met een rode driehoek. In de flows wordt aangegeven dat de flowkaart niet bestaat.

Ik heb het al zojuist bij support gemeld, maar gezien als verwachte antwoord tijd 3 weken wordt aangegeven dacht ik ik probeer het hier eens.

Ik gebruik de beta hue app omdat ik een tijd geleden ook rate limit meldingen kreeg. Deze waren met de beta appa opgelost.

Echter ook deze zijn weer terug maar waar voorheen de flow niet doorliep doet hij dat nu wel. Tot uiteraard vandaag gezien alle hue apparaten weg zijn. Persoonlijk vind ik dat homey en hue niet lekker gaan de laatste tijd. Gezien dat voor mij de belangrijkste koppeling is, twijfel ik om nog door te gaan met homey, vooral ook afhankelijk van de oplossing voor mijn huidige probleem.

Iemand een idee of oplossing zonder alle apparaten weer te moeten toevoegen en de flows te repareren? dit is nogal wat werk.

1 Like

Heb je al geprobeerd om de Hue app opnieuw te starten of om Homey opnieuw te starten?

Heb een flow die de hue app automatisch herstart om 400 en 1200. Nog uit de tijd van de rate limit melding.

Toch nog maar eens zojuist met de hand herstart gedaan van de hue app. Opgelost voor nu.

Het kan soms zo simple zijn. Maar omdat de flow voor de herstart zorgt, dacht ik dat nog een herstart niks uit zou maken.

hetzelfde gebeurde bij mij vanmorgen.toch nieuwsgierig waar het vandaan komt.

Ik ook gezien hue app laatste maaden vaker problemen geeft zoals de rate limit melding. Gelukkig stopt deze melding de flow niet meer. Maar stabiel is de hye app niet de laatste tijd. Soms lampen die niet aangaan zonder foutmelding

Hebben we het hier over Homey Cloud of Homey Pro?

Homey pro. Vergeet altijd dat er een cloud versie is :wink:

1 Like

Een oud probleem manifesteert zich weer… Elke avond even een flow opnemen om Hue te restarten.